Og da står middagen i ovnen og koser seg
Håper den var god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og da står middagen i ovnen og koser seg
Blir jo rene monologen, jo
Håper du kommer likevel..Jeg skulle egentlig ikke innom mer før i kveld jeg. Har jo fortsatt en del jeg skulle ha gjort.
Spent på dine vegnePå torsdag ska æ ta en test,trur æ,dagen før mens,om dein itj har dukka opp da![]()
Stekt potetballI dag blir det kjøttsuppe t middag, ka ska dokk andre ha?![]()
Ja, det var detDet var på tide
Vet ikke, har ikke oversikt om hvordan de har skravlet, men synes det er rart ja.Syns det er litt rart om den bare er postet på FS.
Den burde nok også ha vært postet på endre forum..
Begynner å tvile...Nedtellingen sier:
3 dager, 9 timer og 41 minutter til neste trekning av premie. Da håper jeg noen av oss på FS får enten topp 100 eller topp 20 premie.
Begynner å tvile...
Nå skal jeg legge unger, og så begynne å se på hvor ille det er..n
Send en pm til Forumansvarlig, all tilbakemelding settes sikkert pris på.Syns egentlig de burde ha kommet med dette litt tidligere.
Blir nok ikke noe skravling fra meg i kveld. Får snart noen venninner på besøkGleder meg
Har handlet, ryddet, vasket og laget mat nå, så nå er jeg klar for besøk. Masse levende lys er også tent, så nå er det så koselig her at
Kos dere med skravlingen i kveld jenter!
Sent from my iPhone using BV Forum
Men dere, ikke la oss skremmes vekk fra å skravle av dette.
Vi FS jenter er en fantastisk gjeng, og skravling er koselig..
Blir nok ikke noe skravling fra meg i kveld. Får snart noen venninner på besøkGleder meg
Har handlet, ryddet, vasket og laget mat nå, så nå er jeg klar for besøk. Masse levende lys er også tent, så nå er det så koselig her at
Kos dere med skravlingen i kveld jenter!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke det at jeg lar meg skremme. Jeg er ikke skremt.
Jeg er lei meg. og skuffet. Lei meg for at jeg ikke selv, som faktisk har vært med på en tgk (termingruppekrig) husket at de har en slik "du må sitere om du skal skrive flere på rappen"-regel under konkurrasner.
Og skuffet, veldig skuffet, over at ikke det har vært nevnt før nå! Med tre dager igjen, så skal vi diskvalifisers. Ikke nok med at man kan slette de "ulovlige" innleggene våre, og la oss stå igjen med de mange hundre som ER sitater, og gyldig skravling, men diskvalifiseres. For å ha brutt en regel som ikke er spesifisert noe sted. en regel man må ha vært med på en tgk for å kjenne til. Og ingen, ingen har sagt noe før i dag. vi har da hatt moderator innom trådene våre hele veien, det kan umulig ha vært ukjent for forumledelsen at noen av oss skravlet litt mye monolog. aldri en advarsel, aldri et hint, aldri... noe.
og nå, uvissen.
sitte her og vente på en pm om diskvalifisering.
Finne skravlehumøret da er ikke så lett.
jeg er rett og slett lei meg.
Det er ikke det at jeg lar meg skremme. Jeg er ikke skremt.
Jeg er lei meg. og skuffet. Lei meg for at jeg ikke selv, som faktisk har vært med på en tgk (termingruppekrig) husket at de har en slik "du må sitere om du skal skrive flere på rappen"-regel under konkurrasner.
Og skuffet, veldig skuffet, over at ikke det har vært nevnt før nå! Med tre dager igjen, så skal vi diskvalifisers. Ikke nok med at man kan slette de "ulovlige" innleggene våre, og la oss stå igjen med de mange hundre som ER sitater, og gyldig skravling, men diskvalifiseres. For å ha brutt en regel som ikke er spesifisert noe sted. en regel man må ha vært med på en tgk for å kjenne til. Og ingen, ingen har sagt noe før i dag. vi har da hatt moderator innom trådene våre hele veien, det kan umulig ha vært ukjent for forumledelsen at noen av oss skravlet litt mye monolog. aldri en advarsel, aldri et hint, aldri... noe.
og nå, uvissen.
sitte her og vente på en pm om diskvalifisering.
Finne skravlehumøret da er ikke så lett.
jeg er rett og slett lei meg.