Det lurer jeg også på, men jeg tror det anses som greit så lenge det er "komplette innlegg" hver for seg, og ikke mange på kort tid.
Det er jo en voldsom nyansering da? Uten en ferdig skrevet regel for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg også på, men jeg tror det anses som greit så lenge det er "komplette innlegg" hver for seg, og ikke mange på kort tid.
Hvor går grensen for å legge inn innlegg etter seg selv som spam, oppdatering om seg selv, venter på selskap, juks? Og hvorfor skal vi på FS straffes for at det er for få aktive på FS til at man kan skravle til alle døgnets tider? Tuppeline jobber jo skift????? ARGARGARG!!!!!!
Det er jo en voldsom nyansering da? Uten en ferdig skrevet regel for det?
Inne på profilsiden kan du starte samtale.Du kan ha med flere i en samtale.
Tuppeline jobber skift ja.
Men tuppeline HAR jo også vært flink til å gå gjennom alt vi har skravlet, og sitert det og svart på det når hun kom tilbake.
DET synes jeg ikke de skal ta fra henne.
Jepp, "skjønnsvurdering".
Men siden de eier hele dritten kan de gjøre som de vil?
Ble så sint nå at jeg fikk lyst til å forlate hele BV. Synes dette er så utrolig urettferdig. Stygg måte å gjøre det på.
Jeg har alltid lest gjennom 10 - 12 sider når jeg kommer tilbake jeg og. Jeg har lest absolutt alt som er lagt ut i skravletråden i oktober.
De kan selvsagt bestemme sine egne regler, både for forumet sitt og for konkurransene sine, men det BURDE HELT KLART vært formulert regler ved annonsering av konkurranser.
Du blir sint, jeg blir skuffet.
Forlate BV har jeg gjort flere ganger. Vel, to i alle fall. Jeg pleier dukke opp igjen når jeg prøver på ny baby, siden DET er noe jeg gjerne holder unna de andre forumene jeg henger på.
Forskjellen er at jeg har pleid å forlate BV som resultat av "frustrasjoner over brukere" ikke "frustrasjon over forumledelsen".
Men jeg skal ikke handle i affekt.
Jeg skal først se hvordan dette blir håndtert videre.
Fortsatt sint.
Jeg har stort sett lest det aller meste jeg også, men gitt opp å sitere meg gjennom det etter 2-3 sider ettersom det blir så mye frem og tilbake og dill og styr, og det er jo aktive skravlere pågang som jeg da heller skravler med.
Det ER hyggelig å lee gjennom alt som har vært skravlet.
Og oppsummere det i tre ord...
Ja. Og jeg er jo blitt så glad i alle dere jeg skravler med. Og jeg er jo ikke gravid enda. Så jeg vil helst være her. Men jeg blir ikke med på flere skravlekonkurranser. Så mange timer brukt på dette her og så får man en helt ny regel, spesialslengt i tryne på oss tre. Den er lagt ut på FS til Tuppeline, Sara og Lykkeliten. Det er jo helt tydelig. Så det er jo en liten knytteneve i tryne det.
Jeg har pleid å sitere en 2-3, men ikke alt nei. Det blir litt mye og kan ødelegge den aktive skravlingen ja. Men det er jo koselig å se slutten på historiene, eller noe nytt som har skjedd siden sist.
Jeg hadde SÅÅÅÅÅ digget å delta i TGK sammen med deg, helt innenfor alle regler, som et "back in your face!!!!"
Hehe.. <3
Jeg skal ikke handle i affekt, men det blir nok noen måneder før jeg tenker at jeg vil være med på noen ny konkurranse. Jeg er en person som følger alle regler, er lærerens yndling osv. Litt englebarn typen. Så når noen anklager meg for å jukse med regler jeg ikke har blitt presentert for så vrenger det seg for meg. Forumregelen om spamming tar jeg absolutt på min kappe, der hadde jeg jo gjort feil (selv om det var ment som en spøk). Dette derimot er jo mye verre. Og når det også står:
"Jeg forstår det også slik at det er flere brukere som har fått advarsler for spamming, og da skal jo jeg egentlig stenge brukere dette gjelder ute. Nå velger jeg å ikke gjøre det i denne omgang pga. konkurransen og fordi jeg ikke vet alle sider ved sakene her."
Dette er vel bare meg? Denne er lagt ut på FS, og bare på FS, og det er da bare meg som har fått varsel om spamming? Så jeg skal jo egentlig stenges helt ute.
Da er jeg vel egentlig ferdig med oktober-konkurransen jeg altså. Jeg tror jeg strikker i kveld.
Vet ikke om det er bare du, all den tid Tuppeline skrev at "man får jo beskjed i innboksen", så lurer jeg på om hun kan ha opplevd det, nå eller tidligere? Men det aner jeg ikke altså.
Men du, du beviser i dette innlegget enda mer av det jeg har sagt før, du og jeg er så like"
følger regler, nesten litt vel lovlydig, og det vrenger seg på innsiden når en da presenteres som en jukser for å ha brutt en regel man ikke kjente til.
Du, jeg kjenner meg så innmari, innmari godt igjen i den følelsen du beskriver der.
for meg er den altså mer følelsen av at det vrenger seg i skam for at jeg BURDE HUSKET, jeg burde "passet på dere", for jeg ER jo den som kan reglene, følger regelen, ER SÅNN. Også husket jeg ikke denne.
Og da minner jeg meg selv på at jeg er ikke moderator, det er ikke min jobb.
Men dere er skravlevennene mine. Jeg burde passet på...
Skjønner deg.
Men du må veldig gjerne skravle med meg, ikke for konk, men for å få ut den frustrasjonen vi begge bærer på. Og bearbeide.
Og fordi det er veldig, veldig koselig![]()