Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det egentlig går bra. Akkurat som vi lager nye tempetråder når noen blir gravide eller vil ha en pause.Men det var bare et forslag for å ha en oversikt. Sikkert flere muligheter her. Bare at det ikke burde være årsaken til at man ikke får lukket gruppe på FS.
Ska dokk sjå flåklypafilmen,den nye![]()
Æ synes dein ser så koselig utVet ikke
Trøtt æ å gitt....tempetråden har æ aldri settTrøtt-
(og: i tempetråden)
Æ synes dein ser så koselig ut![]()
Trøtt æ å gitt....tempetråden har æ aldri sett![]()
Mine har vorre me på kino å d gjekk greitaner ikke, ikke sett noe om den, men ingen av ungene har vært på kino enda, og vet ikke om de holder ut så lenge som en film...
Aldri tempa æ....orke itj såntden er jo ikke særlig aktuell for dem som ikke temper da![]()
D må værra en feil nån plass...syntes bærre d va så rart at æ plutselig fekk ei...
Aldri tempa æ....orke itj sånt![]()
Men hva ER det som feiler stelleveksetråden? Innleggene mine vil ikke postes der"!!
Ser ut som man får dem på 3000 og rammen rundt på 6000. Det er egentlig ett hakk før det som står på listen.
Tror det er min feil? Jeg har visst brutt forumreglene i den tråden.![]()
Du har nok rett i det...har blitt fort gravid å aldri tenkt på temp å sånn....Nei, du har jo også blitt gravid fort og uten å prøve, så da er er det jo ikke så aktuelt heller?
Jeg har nå tempet både som prøver og som (del av) prevensjon jeg da.
det er jo virkelig veldig lett, og veldig lærerikt, særlig for den med sånne sykluser som meg.
Og veldig mye enklere nå i den nye tidsaldren med smarttelefon og en FF-app, i stedet for å gå inn på pc'n etter jobb pg registere dagens temp og tegn..
OkSer ut som man får dem på 3000 og rammen rundt på 6000. Det er egentlig ett hakk før det som står på listen.
Ja,ka???Hæ? hva da?