Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da lært æ nå nyttTenkt å klar å hold mæ t Torsdag, for mensen ska kom på Fredag...
Ane itj....Æsj, ALLE andre funker ikke?
Fin innstillingJa,ja, uka vil gå fort...så svaret vil nok kom,snart![]()
Det kom seg, heldigvisAne itj....
D e sainnt....om mensen itj kjæm på Fredag,så vil æ få et håp om at æ e gravid...Æ får bærre håp på d bæste å vent å sjåKlarer du det, er du flink, og ganske sikret et korrekt svar, selv om det fortsatt kan være at den ikke slår ut før etter ikm også, kommer ikke mensen er håpet der.
TakkFin innstilling
D e sainnt....om mensen itj kjæm på Fredag,så vil æ få et håp om at æ e gravid...Æ får bærre håp på d bæste å vent å sjå![]()
Det kainn hende ja...hørtes logisk ut dOverload på bv når sånn rundt 30 stykker skravler som gal for å kapre en av topp 20?
Du har mange gode tanker.
Jeg tenker at gjerne 100 innlegg. 50 er virkelig ikke mye, i alle fall ikke på fs, termingruppene er litt annerledes, en mer begrenset gruppe rett og slett. Og kanskje at man deltar i IKM-måned-listene? Eller en sånn liste som du sier, men fordelen med månedslistene er jo at det ikke egentlig er noen som administrerer dem. Men en tilgangsansvarlig må passe på å purre opp da. Og tilgangsansvarlig må byttes ut når denne blir gravid. Og det medlem minst en mnd, slik man måtte på termingruppen jeg var innom i alle fall.
Det burde luke ut "disse vi ikke vet hvem er, de som kommer inn her for å fortelle at de er gravid, troll, og andre som fyker videre før vi merker deres tilstedeværelse"
Det blir kanskje ikke mange på lukket forum da, men det vil gi muligehten til å diskutere en del ting som vi ellers tar på privatmeldinger, på en måte hvor det ikke er tilgjengelig for svigermor, arbeidskollega og naboen.
Alternativ kan det, i alle fall i mnd det ikke er om å gjøre med mest mulig innlegg, fungere med samtaler hvor vi inviterer noen... men det blir fort mer "klikkete" da.
Håpe dein blir sterkarDet er det jeg sier, vente og se
Jeg er i første omgang spent på el-testen min i morgen jeg da, om den blir sterkere eller svakere...
Jeg tenker at fordelen med lukket fremfor private samtaler er at man kan stille spørsmål til flere i samme situasjon uten å få svar av alle og enhver som stikker innom. Er jo en del som lettere kan taes opp da.
Nå har vi hvert fall kommet med en del forslag og tanker?![]()
SupertDet kom seg, heldigvis
Håpe dein blir sterkar![]()
Vente,vente,vente å seHåper på det, men vi får.... VENTE OG SE![]()
Problemet blir som mange sier, ja, å administrere det.
På termingruppene er det jo de samme hele veien.
Her blir det utbytting av personer hele tiden..