Mannen er på badet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veit ikke hva de mener med "gjentatte innlegg" jeg.. :/Fant dem, etter litt søking, og dette står om spamming:
Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.
Gjentatte innlegg da som at man skriver det samme om og om igjen? Har du gjort det da?
Nå kan jeg jo ikke skrive det på nytt, men det jeg tror det må ha vært var når Sara og jeg hadde en skravleperiode om antall innlegg for dagen og så kom Sara sitt innlegg dobbelt, så skrev jeg:
"Ja, så nå poster vi bare dobbelt" og la den to ganger. Og så skrev jeg:
"Går raskere og ta det trippelt" og la den tre ganger.
Så skrev jeg vel: "Nei, det ville være juks, det skal vi ikke."
Var ment som tull. Og jeg skrev faktisk alle fem innleggene, selv om det var samme tekst.
Men pass på å ikke gjøre det en gang til da, ekskludert etter to advarsler, faktisk!
Ahh, det ja.
Men seriøst, det var jo ikke egentlgi spam, og ialle fall ikke mer enn ET tilfelle uansett!
D e min åMannen er på badet.
Jeg går til sak om de stenger deg ute!! Med Sara som advokat!Nei. Sant. Jeg fikk to mail? De fem innleggene rakk jeg jo å legge under hverandre? Jeg skriver jo raskt, så kan sikkert se ut som klipp og lim. Haha.. Jaja.. Ser ikke ut som jeg er ekskludert hvert fall?
Litt betryggende d daDet hadde jo forøvrig lønnt seg å lese hele konteksten på det du skrev da, og sett at det var en spøk?
Men fint at de slår ned på slikt, i form av at da satse jeg på at de gjør det alle steder, så ikke noen sitter og spammer seg oppover på listene?
Hehehehe,hørtes kjent utMin sitter her, og jeg innser at vi kanskje er på en sånn der "jeg venter på ham, og han venter på meg"
Ok, sov godt daSå nå er det natta her, 20 minutter senere enn jeg hadde planer om å være i senga
Men all den tid det altså er snakk om "som ikke er uheldige dobbelpostinger", så må det være det at det er samme tekst flere ganger. slikt som når app'en har hikke...
Og det gjorde du jo, men det var jo ikke "spamming med vilje da"!
Hehehehe,hørtes kjent ut![]()
FlinkisOg om 5 innlegg, 50 innlegg over målet mitt for dagen...