**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mannen er på badet.

Fant dem, etter litt søking, og dette står om spamming:

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.

Gjentatte innlegg da som at man skriver det samme om og om igjen? Har du gjort det da?
Veit ikke hva de mener med "gjentatte innlegg" jeg.. :/

- Taster med appen -

Sånn? Ferdig med spamming da! :) Skal ikke gjenta seg, og jeg er lei meg for at det ble nedetid på stellebag-tråden midt i skravletiden deres da!

Nå kan jeg jo ikke skrive det på nytt, men det jeg tror det må ha vært var når Sara og jeg hadde en skravleperiode om antall innlegg for dagen og så kom Sara sitt innlegg dobbelt, så skrev jeg:

"Ja, så nå poster vi bare dobbelt" og la den to ganger. Og så skrev jeg:
"Går raskere og ta det trippelt" og la den tre ganger.

Så skrev jeg vel: "Nei, det ville være juks, det skal vi ikke. :p"

Var ment som tull. Og jeg skrev faktisk alle fem innleggene, selv om det var samme tekst.

Ahh, det ja.

Men seriøst, det var jo ikke egentlgi spam, og ialle fall ikke mer enn ET tilfelle uansett!

Men pass på å ikke gjøre det en gang til da, ekskludert etter to advarsler, faktisk!

Fikk to advarsler på en gang. Skal aldri gjøre igjen. Får lese alle reglene i morgen, orker ikke nå.

vi skravla her i stedet da, men ja, jeg savnet den!

Ahh, det ja.

Men seriøst, det var jo ikke egentlgi spam, og ialle fall ikke mer enn ET tilfelle uansett!

Nei. Sant. Jeg fikk to mail? De fem innleggene rakk jeg jo å legge under hverandre? Jeg skriver jo raskt, så kan sikkert se ut som klipp og lim. Haha.. Jaja.. Ser ikke ut som jeg er ekskludert hvert fall?

Det hadde jo forøvrig lønnt seg å lese hele konteksten på det du skrev da, og sett at det var en spøk?

Men fint at de slår ned på slikt, i form av at da satse jeg på at de gjør det alle steder, så ikke noen sitter og spammer seg oppover på listene?

Nei. Sant. Jeg fikk to mail? De fem innleggene rakk jeg jo å legge under hverandre? Jeg skriver jo raskt, så kan sikkert se ut som klipp og lim. Haha.. Jaja.. Ser ikke ut som jeg er ekskludert hvert fall?
Jeg går til sak om de stenger deg ute!! Med Sara som advokat!

- Taster med appen -

Men all den tid det altså er snakk om "som ikke er uheldige dobbelpostinger", så må det være det at det er samme tekst flere ganger. slikt som når app'en har hikke...

Og det gjorde du jo, men det var jo ikke "spamming med vilje da"!

Min sitter her, og jeg innser at vi kanskje er på en sånn der "jeg venter på ham, og han venter på meg"

Det hadde jo forøvrig lønnt seg å lese hele konteksten på det du skrev da, og sett at det var en spøk?

Men fint at de slår ned på slikt, i form av at da satse jeg på at de gjør det alle steder, så ikke noen sitter og spammer seg oppover på listene?
Litt betryggende d da :)

Så nå er det natta her, 20 minutter senere enn jeg hadde planer om å være i senga

Og om 5 innlegg, 50 innlegg over målet mitt for dagen...

Men all den tid det altså er snakk om "som ikke er uheldige dobbelpostinger", så må det være det at det er samme tekst flere ganger. slikt som når app'en har hikke...

Og det gjorde du jo, men det var jo ikke "spamming med vilje da"!

Var ikke ment som spamming hvert fall. Var ment som tull. For å "antyde" at du jukset. Samme det. Skal passe på at jeg ikke tuller på en måte som kan tolkes som juks eller å bryte reglene lenger. Jeg bare skravler med dere egentlig jeg. Ja, jeg vil holde meg på topp 20, for vi har konkurranseinnstinkt, men MENS jeg skravler tenker jeg jo ikke sånn på ordentlig på det. Hvis det gir noen mening?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp