**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tror det egentlig går bra. Akkurat som vi lager nye tempetråder når noen blir gravide eller vil ha en pause. :) Men det var bare et forslag for å ha en oversikt. Sikkert flere muligheter her. Bare at det ikke burde være årsaken til at man ikke får lukket gruppe på FS.

Erfaring viser jo dessverre at f.eks tempetråden trenger vi ikke ny av så veldig ofte...Det er den TREJDE tråden, siden jeg startet den første før jul i fjor, og egentlig kunne vi hatt den samme enda, jeg var jo bare gravid ei uke, men dere rakk starte ny før jeg var tilbake :)

aner ikke, ikke sett noe om den, men ingen av ungene har vært på kino enda, og vet ikke om de holder ut så lenge som en film...
Mine har vorre me på kino å d gjekk greit :) Koselig me kino :)

D må værra en feil nån plass...syntes bærre d va så rart at æ plutselig fekk ei...

Ser ut som man får dem på 3000 og rammen rundt på 6000. Det er egentlig ett hakk før det som står på listen.

Aldri tempa æ....orke itj sånt :)

Nei, du har jo også blitt gravid fort og uten å prøve, så da er er det jo ikke så aktuelt heller?

Jeg har nå tempet både som prøver og som (del av) prevensjon jeg da.

det er jo virkelig veldig lett, og veldig lærerikt, særlig for den med sånne sykluser som meg.

Og veldig mye enklere nå i den nye tidsaldren med smarttelefon og en FF-app, i stedet for å gå inn på pc'n etter jobb pg registere dagens temp og tegn..

Men hva ER det som feiler stelleveksetråden? Innleggene mine vil ikke postes der"!!

Tror det er min feil? Jeg har visst brutt forumreglene i den tråden. :confused:

Nei, du har jo også blitt gravid fort og uten å prøve, så da er er det jo ikke så aktuelt heller?

Jeg har nå tempet både som prøver og som (del av) prevensjon jeg da.

det er jo virkelig veldig lett, og veldig lærerikt, særlig for den med sånne sykluser som meg.

Og veldig mye enklere nå i den nye tidsaldren med smarttelefon og en FF-app, i stedet for å gå inn på pc'n etter jobb pg registere dagens temp og tegn..
Du har nok rett i det...har blitt fort gravid å aldri tenkt på temp å sånn....
Forstår at mang vil temp å få bedre kontroll på El,kroppen sin å sånn da :)

Innser at jeg ikke FINNER forumreglene engang, det var noe merkelig...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp