**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du e jo skikkelig uregelmessig du....:) Ha sex annenhver dag året rundt,så blir det klaff t slutt :)

Jepp, jeg er meget, meget ureglemmessig. vi satser på annenhver dag fra sånn rundt dag 10 frem til HEEEEELT sikkert påvist EL (dvs, 4-5-6 dpo) før og etter det er det mer etter lyst og anledning.

Tempe gjør jeg for å vite når jeg har hatt EL, så jeg skal slippe å drive og lure på om mensen er forsinka fra før jeg har hatt el.

før eller siden ja, før eller siden. Jeg KAN jo bli gravid. Det bare tar litt tid og mange forsøk. Litt elkstra mange siden jeg mistet det som skulle blitt vår nummer tre. Jeg skulle vært.... rundt 26 uker på vei. Men det er jeg jo ikke.
Trist å mist...har mista 3 ganga sjøl....
Mista du tidlig?

Jepp, jeg er meget, meget ureglemmessig. vi satser på annenhver dag fra sånn rundt dag 10 frem til HEEEEELT sikkert påvist EL (dvs, 4-5-6 dpo) før og etter det er det mer etter lyst og anledning.

Tempe gjør jeg for å vite når jeg har hatt EL, så jeg skal slippe å drive og lure på om mensen er forsinka fra før jeg har hatt el.
Da skjønne æ koffer du tempe å sånn ja :)

Gler mæ t vi får aill sammen æ å kainn vis fram gullan vårres etter hvert :) Håpe no æ får sjå bilda når dokk har fått :)

Bilde av mine har jeg ikke delt av noen av dem så langt tror jeg. Eller, jo, det var vel mulig å finne frem avisbildet av våre etter de ble født.

Men generelt setter jeg svært sparsom med bilder på nett

Gler mæ t vi får aill sammen æ å kainn vis fram gullan vårres etter hvert :) Håpe no æ får sjå bilda når dokk har fått :)

Slet litt med dialekten din her, men tror jeg fikk det med meg :-) Ja, bilde av babisene hadde vært koselig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da skjønne æ koffer du tempe å sånn ja :)

Det er på et vis en nødnvendighet når man har en sånn syklus som meg. Jeg hadde nok ikke giddet om jeg hadde stabil syklus, etter å ha fastslått når jeg skulle fått el, men sånn som mine sykluser er...

Har veldig lyst på juli jeg også, men har ikke de største forhåpningene.

Går på smertestillende for øyeblikket som kan forhindre EL, på grunn av ryggsmertene blir det mindre humping enn vanlig. Selvfølgelig, det kan jo skje likevel

Vel, strengt tatt er jeg jo litt sånn kontrollfreak, så det er mulig jeg hadde tempet likevel, det vet jeg ikke. Jeg har ikke regelmessig syklus. sånn er det bare.

Bilde av mine har jeg ikke delt av noen av dem så langt tror jeg. Eller, jo, det var vel mulig å finne frem avisbildet av våre etter de ble født.

Forstår den :) Dæm fleste av dæm æ kjenne legg ikke ut bilda av ongan sin:)
Æ gjør det, men aldri naken eller lite klær å sånt :)

Går på smertestillende for øyeblikket som kan forhindre EL, på grunn av ryggsmertene blir det mindre humping enn vanlig. Selvfølgelig, det kan jo skje likevel

Den EL-effekten av pillene skal du ikk bekymre deg for mye for. Men at det blir mindre humping erjo et poeng da.

Vel, strengt tatt er jeg jo litt sånn kontrollfreak, så det er mulig jeg hadde tempet likevel, det vet jeg ikke. Jeg har ikke regelmessig syklus. sånn er det bare.
Greit å ha oversikt over egen kropp uansett :)

Aillt kainn skje :) Mang gang så e det sånn at når man trur det ikke e mulig,så blir man gravid :)

Her er han 5 år eldre, og det er helt greit! Han har nok libido for det, er vel heller meg det står på ;-)

Hehehhe, her e vi like lysten om æ kainn sei d sånn...

Samme her, men ett skrytebilde av babyen, kan jeg nok legge ut :-)

Nå stoppet jeg musikken til ungene.

Det er på tide med kveldsmat, tror jeg. for dem altså. Så vi kan få dem i seng.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp