Vi får bærre vent å vent å vent litt tDet håper jeg også, men vi får nå se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bærre vent å vent å vent litt tDet håper jeg også, men vi får nå se.
September...Da blir d August![]()
Jeg håper derved å kunne snike meg inn på juli. Blir det ikke det, blir det september.
Ok,da forstår æJeg har altså sykluser på 5+ uker, så da hopper jeg av og til over en mnd. forrige syklus ville termin blitt midt i juni, denne gangen mot slutten av juli, og neste blir begynnelen av september.
Vi får bærre vent å vent å vent litt t![]()
Håper det blir juli ;-)
Har du så lang syklus, at september blir neste mulighet etter juli? Hang ikke helt med jeg... Hva med august?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har altså sykluser på 5+ uker, så da hopper jeg av og til over en mnd. forrige syklus ville termin blitt midt i juni, denne gangen mot slutten av juli, og neste blir begynnelen av september.
Ting tar tid....men før eller seinar så blir det resultaterVente og se. Ja, vente og se.
I morgen tidlig får jeg en temp som antakelig kan gi litt svar, for OM jeg har hatt EL skal den være ganske høy, og er den lav igjen har jeg ikke det. Men siden jeg er relativt tørr innvendig, med hard og lukket tapp, så skjer det ikke EL denne helgen i alle fall, så har det ikke skjedd enda (og det tror jeg egentlig ikke at det har) så kan det fort ta tid...
Du e jo skikkelig uregelmessig du....Men så slenger jeg jo inn en og annen sånn 26-28 dagers syklus også, mellom disse 35-40 dagersene, så det er ikke helt forutsigbart...
Ting tar tid....men før eller seinar så blir det resultaterD blir verdens bæste belønning
![]()
Ting tar tid....men før eller seinar så blir det resultaterD blir verdens bæste belønning
![]()
Du e jo skikkelig uregelmessig du....Ha sex annenhver dag året rundt,så blir det klaff t slutt
![]()
Gler mæ t vi får aill sammen æ å kainn vis fram gullan vårres etter hvertSå sant, så sant
Sent from my iPhone using BV Forum