**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ e lei av å vent å d her e min første pp....

Itj bra å værra så utålmodig som mæ asså...

September...Da blir d August :)

Jeg har altså sykluser på 5+ uker, så da hopper jeg av og til over en mnd. forrige syklus ville termin blitt midt i juni, denne gangen mot slutten av juli, og neste blir begynnelen av september.

Jeg håper derved å kunne snike meg inn på juli. Blir det ikke det, blir det september.

Håper det blir juli ;-)

Har du så lang syklus, at september blir neste mulighet etter juli? Hang ikke helt med jeg... Hva med august?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har altså sykluser på 5+ uker, så da hopper jeg av og til over en mnd. forrige syklus ville termin blitt midt i juni, denne gangen mot slutten av juli, og neste blir begynnelen av september.
Ok,da forstår æ :) Da krysse æ fingran for at d blir Juli :)

Vi får bærre vent å vent å vent litt t ;)

Vente og se. Ja, vente og se.

I morgen tidlig får jeg en temp som antakelig kan gi litt svar, for OM jeg har hatt EL skal den være ganske høy, og er den lav igjen har jeg ikke det. Men siden jeg er relativt tørr innvendig, med hard og lukket tapp, så skjer det ikke EL denne helgen i alle fall, så har det ikke skjedd enda (og det tror jeg egentlig ikke at det har) så kan det fort ta tid...

Håper det blir juli ;-)

Har du så lang syklus, at september blir neste mulighet etter juli? Hang ikke helt med jeg... Hva med august?

Jepp.

Juni, juli, sept, okt,, nov, jan, feb, mars, mai, sånn ca.

Såg ikke dette innlegget før jeg svarte deg :-O
Da forstår jeg bedre ja:-)

Vente og se. Ja, vente og se.

I morgen tidlig får jeg en temp som antakelig kan gi litt svar, for OM jeg har hatt EL skal den være ganske høy, og er den lav igjen har jeg ikke det. Men siden jeg er relativt tørr innvendig, med hard og lukket tapp, så skjer det ikke EL denne helgen i alle fall, så har det ikke skjedd enda (og det tror jeg egentlig ikke at det har) så kan det fort ta tid...
Ting tar tid....men før eller seinar så blir det resultater :) D blir verdens bæste belønning:)

Men så slenger jeg jo inn en og annen sånn 26-28 dagers syklus også, mellom disse 35-40 dagersene, så det er ikke helt forutsigbart...

Men så slenger jeg jo inn en og annen sånn 26-28 dagers syklus også, mellom disse 35-40 dagersene, så det er ikke helt forutsigbart...
Du e jo skikkelig uregelmessig du....:) Ha sex annenhver dag året rundt,så blir det klaff t slutt :)

Ting tar tid....men før eller seinar så blir det resultater :) D blir verdens bæste belønning:)

før eller siden ja, før eller siden. Jeg KAN jo bli gravid. Det bare tar litt tid og mange forsøk. Litt elkstra mange siden jeg mistet det som skulle blitt vår nummer tre. Jeg skulle vært.... rundt 26 uker på vei. Men det er jeg jo ikke.

Vi har omtrent sex annenhver dag året rundt...;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp