**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Såg leggetid diskusjonene deres. Her blir det vanlig leggetid, men så er våre alltid litt lenge oppe i helgene da :) Orker ikke å ha de enda lenger oppe. De står ikke opp så grytidlig her uansett, så en time tidligere skal vi vel takle...

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat nå føler jeg meg klar for å få dem i seng!

D hørtes romantisk ut :love7

Det er det.
Med fulle jobber og 2 unger er det ikke bestandig like lett å finne tid til å være kjærester.
Vi har rett og slett satt av tid til det

Mest fordi JEG er så trøtt. Når de er i seng er det kveld for mor. Jeg er trøtt, og en anelse sliten av høy musikk til dans eller sang, og å "tippe på hva jeg ønsker meg her" i legokatalogen, jeg vet det er ca alt på de sidene han viser meg...

:)
Det er det.
Med fulle jobber og 2 unger er det ikke bestandig like lett å finne tid til å være kjærester.
Vi har rett og slett satt av tid til det
Fornuftig :)
Vi å gjør sånn...svigermor kjæm en dag i uka å passe ongan å da drar vi på kino,spa,middag å e kjæresta :)

Håpe at vi aill sammen innpå her blir gravid snart!!!!!!:talk017

Kati har du EL Sara?:)

Den som visste det.... den burde kommet nå snart.... sånn en gang mellom sist helg og denne helga statistik sett. Det ser ikke ut til å ha vært enda, utfra null positive el-tester enda. Tempen KAN antyde 5 dpo i dag, om jeg sletter en, men det tror jeg ikke, så....

Jeg håper å ha EL en eller annen gang i løpet av den neste uka...

Jeg håper derved å kunne snike meg inn på juli. Blir det ikke det, blir det september.

Den som visste det.... den burde kommet nå snart.... sånn en gang mellom sist helg og denne helga statistik sett. Det ser ikke ut til å ha vært enda, utfra null positive el-tester enda. Tempen KAN antyde 5 dpo i dag, om jeg sletter en, men det tror jeg ikke, så....

Jeg håper å ha EL en eller annen gang i løpet av den neste uka...
Krysse fingran for dæ :) Kanskje du har hatt EL uten at du visst d å e gravid no...e d en mulighet? :)

Med sånne sykluser rekker jeg ikke august om det ikke blir denne mnd (med mindre el kommer så sent at det BLIR august av den grunn)

Krysse fingran for dæ :) Kanskje du har hatt EL uten at du visst d å e gravid no...e d en mulighet? :)

Dersom, dersom, dersom jeg har hatt EL så er jeg altså antakelig 5 eller 2 dpo i dag, så om jeg er gravid er det i alle fall ingen som vet det enda. det får jeg nok vite en gang uti november.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp