Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehe,mi egen skyld,så itjnå synd på mæStakkars...
Føler med deg![]()
Vondt i ryggen har æ å![]()
Hehehehe,mi egen skyld,så itjnå synd på mæ![]()
Æ skoill hjelp en pasient som holdt på å fall,så æ fekk mæ en knekk i ryggenHva har du forresten gjort?
Vondt i ryggene er ikke noe godt
Nei,da e du uskyldig...Det er nå også min egen "skyld" at jeg har vondt..
Så sant å snuble regnes som egen skyld da..
E hainn allergisk mot egg? Kossn merka dokk d?Nå er jeg moden for å få disse ungene i seng!
Jeg er sulten, kjenner jeg. Men jeg spise ikke før de sover, for jeg har lyst på egg og bacon, og det harmonerer ikke med å spise med ungene. Vi tester vel og merke egg på guttungen nå, så vi hadde vafler før i dag, men stekt egg, vi er ikke helt der nei.
(eggeallergi)
ALLTID MOT SOMMEREN!
Bilde av mine har jeg ikke delt av noen av dem så langt tror jeg. Eller, jo, det var vel mulig å finne frem avisbildet av våre etter de ble født.
Men generelt setter jeg svært sparsom med bilder på nett
Vel, strengt tatt er jeg jo litt sånn kontrollfreak, så det er mulig jeg hadde tempet likevel, det vet jeg ikke. Jeg har ikke regelmessig syklus. sånn er det bare.
Det er nå også min egen "skyld" at jeg har vondt..
Så sant å snuble regnes som egen skyld da..
Æ skoill hjelp en pasient som holdt på å fall,så æ fekk mæ en knekk i ryggen![]()
Hahahaha.... Nå er det på tide at du også tar noe beroligende snart...Hormonell, skravlete og smågal?