**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her er jeg stappmett etter taco og chips :)

Sent from my iPhone using BV Forum

mens jeg er sulten. Middagen er det mange timer siden, og jeg har vørt på svømmekrus med lillejenta siden den tid, og er veldig klar for mat

Men jeg skal få ungene i seng, så tenker jeg at det blir egg og bacon på mor.

Såg leggetid diskusjonene deres. Her blir det vanlig leggetid, men så er våre alltid litt lenge oppe i helgene da :-) Orker ikke å ha de enda lenger oppe. De står ikke opp så grytidlig her uansett, så en time tidligere skal vi vel takle...

Her i huset spises middagen på lørdagene også sammen med ungene, normalt sett sånn i vanlig middagtid, men i anledning disse svømmekursene, rundt 14.30

Det ER derved sånnsett tid til en middag til etter at de er i seng, men det blir nok eller kveldsmat ja.

Såg leggetid diskusjonene deres. Her blir det vanlig leggetid, men så er våre alltid litt lenge oppe i helgene da :) Orker ikke å ha de enda lenger oppe. De står ikke opp så grytidlig her uansett, så en time tidligere skal vi vel takle...

Hver enkelt gjør det på sin måte ja :) Mine va så sliten i dag,så dæm fikk bærre lægg sæ :)

Her i huset spises middagen på lørdagene også sammen med ungene, normalt sett sånn i vanlig middagtid, men i anledning disse svømmekursene, rundt 14.30

Det ER derved sånnsett tid til en middag til etter at de er i seng, men det blir nok eller kveldsmat ja.
Her variere det vældi...avhengig om æ e på jobb eller ikke....

Vil ikke at tanta ska kom neste uke,så veit dokker d :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp