**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Klokka tre i natt blir klokka to.

Det som føles som seks for dem i morgen heter fem

Og det som føles som leggetid klokka sju, det heter seks, de må holde ut lenger.

Derved ER det rett at vi drøyer legginga nå, for å få dem på rett kurs

Jeg bare bomma et lite øyeblikk. Jeg VET jo at vi alltid skrur den mot sommeren.

Ane itj heilt me lillemor da,hu har itj opplevd herre før....

Jeg sitter egentlig nå bare og venter på at jeg kan sende ungene i seng.
Har utsatt leggingen litt lenger hver av de siste kveldene i håp om at minsten ikke skal vekke oss kl 5 (etter ny tid) i morgen tidlig

Derved ER det rett at vi drøyer legginga nå, for å få dem på rett kurs

Jeg bare bomma et lite øyeblikk. Jeg VET jo at vi alltid skrur den mot sommeren.
D e bra du huska d rett t slutt da :)

Mine sover IKKE lenge.

I dag syntes vi de sov lenge. Hun kom halv sju. Han kom et kvarter senere.

Har utsatt leggingen litt lenger hver av de siste kveldene i håp om at minsten ikke skal vekke oss kl 5 (etter ny tid) i morgen tidlig
Hehehehehehehe, får håp hainn søv t 7 imårra :)

Jeg er også ganske klar for å få mine i seng, men det er minst en time til.

De sovner jo selv til vanlig ikke før klokka åtte, så planen er at de skal sovne "før ni", sikkert en plass mellom halv ni og ni. Klokka er jo ikke sju engang

Og jeg er offisielt blitt brølemamma....

NEI, du får ikke kaste ei vannflaske av full kraft. NEI, du skal ikke hoppe på den plastkoffereten...

Og "fint om du IKKE ruller ut de 25 meterene med tegnepapir..." det slapp jeg i et minst å brøle da...

Mine søv t 8-9 tia...

Det hadde vært deilig.... men umulig i hverdagen da, de MÅ jo opp mellom 6 og 6.30 fem dager i uka. Så da er det jo ikke rart at de våkner da i helga også

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp