Jeg også ;-)Gla i potetgull![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også ;-)Gla i potetgull![]()
Nam,d hørtes godt utHer er jeg stappmett etter taco og chips
Godt å hør vi e fleirJeg også ;-)
Vanskelig å følg med 2 tråda samtidig....
Her er jeg stappmett etter taco og chips
D va lurtHar dem oppe i hver sin fane...
D va lurt![]()
Du e d!!!Klart det, jeg er jo lur!
Dopause snart...
D hørtes romantisk utDet er lørdag, og lørdager betyr romantisk middag med mannen etter at ungene er i seng <3 <3
Ikke noe potetgull eller annen snop her i kveld..

Det er lørdag, og lørdager betyr romantisk middag med mannen etter at ungene er i seng <3 <3
HeheheheheDem har jeg hatt så mange av idag at jeg snart markerer "frequent urination" på FF....
Hver enkelt gjør det på sin måte jaSåg leggetid diskusjonene deres. Her blir det vanlig leggetid, men så er våre alltid litt lenge oppe i helgene daOrker ikke å ha de enda lenger oppe. De står ikke opp så grytidlig her uansett, så en time tidligere skal vi vel takle...
Her variere det vældi...avhengig om æ e på jobb eller ikke....Her i huset spises middagen på lørdagene også sammen med ungene, normalt sett sånn i vanlig middagtid, men i anledning disse svømmekursene, rundt 14.30
Det ER derved sånnsett tid til en middag til etter at de er i seng, men det blir nok eller kveldsmat ja.
Det er lørdag, og lørdager betyr romantisk middag med mannen etter at ungene er i seng <3 <3