Tuppeline på 10. plass, jeg er på 18. plass og Sara du er på 20. plass.
Dere er gode
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuppeline på 10. plass, jeg er på 18. plass og Sara du er på 20. plass.
HeiHalloen dere! Jeg tror ikke jeg har skravlet her før, men tenkte jeg kunne begynne litt.. Ligger hjemme med full influensa og prøver å finne ut hvordan det er best å fri til mannen i huset.. Hva tenker dere? Er det dumt om dama frir? :/
Prøver å lage et samlebilde av EL-testene mine så langt, for å lettere se den ene i forhold til den neste. Men alle er negative da altså, det er bare for øvelsen til det blir noe mer spennende å vise.
Rydding og vasking burde jeg også gjort, men er lat i kveldJeg må rydde og vaske gjesterommet som blir brukt som lager for dritt. Og badet.. badet er bomba.. og jeg er utslitt.. Er tid for foreldresamtaler og det er mye jobb.. besøk til helga! Blir kos da
- Taster med appen -
Halloen dere! Jeg tror ikke jeg har skravlet her før, men tenkte jeg kunne begynne litt.. Ligger hjemme med full influensa og prøver å finne ut hvordan det er best å fri til mannen i huset.. Hva tenker dere? Er det dumt om dama frir? :/
Hvor er det man ser denne topp listen som dere snakker om?