• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Snart på jobb da :p Meget lite lyst i dag, vill eller værra heim me gullan :)

Gubben ska no bynn å jobb langt unna, så det blir lite sex dæm neste pp, så sjer egentlig dårlig ut me baby....Satse no på at det blir t slutt da :) Helst innen et år :)

Vess d klaffa i hælga så blir æ d, men de tvile æ på, så havne kanskje i August...:)

Du må vel bare vente og se. Det er jo ikke noe du kan forutse, verken den ene eller andre veien. Kjedelig som det er.

quote="Lykkeliten_86, post: 16608090, member: 81746"]Du må vel bare vente og se. Det er jo ikke noe du kan forutse, verken den ene eller andre veien. Kjedelig som det er.[/quote]
D e nok bærre en ting å gjør ja...vente,vente,vente :)

Jeg synes dagene går tregt jeg. :p Regn og høst og lysten på kul på magen.

Denne var søt da;

1380037_595043920553342_66078642_n.jpg

Jeg synes dagene går tregt jeg. :p Regn og høst og lysten på kul på magen.
Æ synes det e sånn både og...har jo 3 små som held mæ aktiv,når dæm e våken, så dagan går av å t fort...men derre ventinga på testing å sånn går tregt :p

Æ synes det e sånn både og...har jo 3 små som held mæ aktiv,når dæm e våken, så dagan går av å t fort...men derre ventinga på testing å sånn går tregt :p

Ja. Det er både og her og. Vi har hatt en travel vår, og travel sommer. Bryllup, ferie og en del ting som skulle ordnes i huset. Nå begynner ting å falle på plass, det er høst, vått og regn, og jeg merker at da kryper jeg oppi sofakroken og venter på at timene skal gå. Jeg kan jo ikke teste før 13. november. Det er 3 uker til. Lenge!

Ja. Det er både og her og. Vi har hatt en travel vår, og travel sommer. Bryllup, ferie og en del ting som skulle ordnes i huset. Nå begynner ting å falle på plass, det er høst, vått og regn, og jeg merker at da kryper jeg oppi sofakroken og venter på at timene skal gå. Jeg kan jo ikke teste før 13. november. Det er 3 uker til. Lenge!
3 uka e læng ja :) Æ synes 1 uke e lææææng....
Dokk har no hatt masse å styr me da :)
Vi har nettopp skifta tak å held på med drenering,så dagan går jo egentlig fort nok....:p
Gler mæ t april neste år, da ska vi t feruiehuset vårres i Spania, forhåpentligvis med en liten kul på magen :)

3 uka e læng ja :) Æ synes 1 uke e lææææng....
Dokk har no hatt masse å styr me da :)
Vi har nettopp skifta tak å held på med drenering,så dagan går jo egentlig fort nok....:p
Gler mæ t april neste år, da ska vi t feruiehuset vårres i Spania, forhåpentligvis med en liten kul på magen :)

Ja, ferie neste år ja. :) Jeg har så lyst på kul på magen.

Jeg får "teste" litt neste uke og da, EL-testing. :p

Ja, ferie neste år ja. :) Jeg har så lyst på kul på magen.

Jeg får "teste" litt neste uke og da, EL-testing. :p
Kul på magen e fint :) Å æ ælske å gå gravid, koinna gjerne gått gravid 10 ganga :)
Du får ha lykke til med testinga :)

Har problemer med å sende innlegg nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp