Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysse fingran for at dokk havne der samtidig å at æ får joineJa. Du skal ha før meg da, for du skal flytte inn på juli først.
Lure på d samme![]()
Krysse fingran for at dokk havne der samtidig å at æ får joine![]()
Vess d klaffa i hælga så blir æ d, men de tvile æ på, så havne kanskje i August...Du er vel første mann over eventuelt. Både Sara og jeg venter på EL først.
Hehehehe, æ fekk det me mæ etter æ spurtHun har oppdatert for en stund siden. Både her og i tråden med bilde.
Vess d klaffa i hælga så blir æ d, men de tvile æ på, så havne kanskje i August...![]()
D e nok bærre en ting å gjør ja...vente,vente,vente![]()
Det e detJa, lang tid i dpo land.
Æ synes det e sånn både og...har jo 3 små som held mæ aktiv,når dæm e våken, så dagan går av å t fort...men derre ventinga på testing å sånn går tregtJeg synes dagene går tregt jeg.Regn og høst og lysten på kul på magen.
Hihihihihi,søtDenne var søt da;
![]()
Æ synes det e sånn både og...har jo 3 små som held mæ aktiv,når dæm e våken, så dagan går av å t fort...men derre ventinga på testing å sånn går tregt![]()
3 uka e læng jaJa. Det er både og her og. Vi har hatt en travel vår, og travel sommer. Bryllup, ferie og en del ting som skulle ordnes i huset. Nå begynner ting å falle på plass, det er høst, vått og regn, og jeg merker at da kryper jeg oppi sofakroken og venter på at timene skal gå. Jeg kan jo ikke teste før 13. november. Det er 3 uker til. Lenge!
3 uka e læng jaÆ synes 1 uke e lææææng....
Dokk har no hatt masse å styr me da
Vi har nettopp skifta tak å held på med drenering,så dagan går jo egentlig fort nok....
Gler mæ t april neste år, da ska vi t feruiehuset vårres i Spania, forhåpentligvis med en liten kul på magen![]()
Kul på magen e fintJa, ferie neste år ja.Jeg har så lyst på kul på magen.
Jeg får "teste" litt neste uke og da, EL-testing.![]()