**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Halloen dere! Jeg tror ikke jeg har skravlet her før, men tenkte jeg kunne begynne litt.. Ligger hjemme med full influensa og prøver å finne ut hvordan det er best å fri til mannen i huset.. Hva tenker dere? Er det dumt om dama frir? :/
Hei :-) Koselig med flere skravlere :-)

Nei, det er ikke dumt at dama frir, men dårlig med forslag her fra da... Av og til er mannen så treg med sånn, så da må damene ordne opp selv, hihi :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må rydde og vaske gjesterommet som blir brukt som lager for dritt. Og badet.. badet er bomba.. og jeg er utslitt.. Er tid for foreldresamtaler og det er mye jobb.. besøk til helga! Blir kos da

- Taster med appen -

Prøver å lage et samlebilde av EL-testene mine så langt, for å lettere se den ene i forhold til den neste. Men alle er negative da altså, det er bare for øvelsen til det blir noe mer spennende å vise.

Håper de snart blir positive :-)

Jeg må rydde og vaske gjesterommet som blir brukt som lager for dritt. Og badet.. badet er bomba.. og jeg er utslitt.. Er tid for foreldresamtaler og det er mye jobb.. besøk til helga! Blir kos da

- Taster med appen -
Rydding og vasking burde jeg også gjort, men er lat i kveld :-)

Koselig med besøk da.

Hva skjer her i kved da, jenter?! Jeg sitter barnevakt for ei lita tulle på snart to år :)

Ikke så mye foreløpig :-) Legging av barn er planen her nå, så blir det mammatid :-)

Last edited:
Får ikke til akkurat nå, for jeg har ikke helt funnet ut av bildebehandlingsprogram som evtg er på denne pc'n og ungene er innpåslitne.

Prøver når de sover, om jeg da ikke skal prioritere å skravle.

Bilde fra cd 14 var nemlig helt rosa i forhold til de andre. Bakgrunnen altså.

Men vi har CD 14: svaaaaak. Cd 15 neeeesten like sterk. CD 16: svaak igjen. Altså, en tolmodighetsprøve

Ble ikke postet før nå... skulle vært postet for en time siden

Halloen dere! Jeg tror ikke jeg har skravlet her før, men tenkte jeg kunne begynne litt.. Ligger hjemme med full influensa og prøver å finne ut hvordan det er best å fri til mannen i huset.. Hva tenker dere? Er det dumt om dama frir? :/

Nei, det er det vel ikke.

Om du er tradisjonell av deg "må" du vente et par år (det er ikke skuddår før 2016), men ellers er det vel fritt fram.

Rydde og vaske gidder jeg ikke

Jeg sjekker jobb e-post for å se om der er noe jeg burde svart på, siden jeg gikk litt tidlig hjem, og sitter elelrs fint under pleddet med BV på pc og sims på mobilen. :)

Og en målsetning for kvelden, om dere skravler med meg, om totalt 8300 innlegg flr jeg legger ,eg, det er ca 100 fra nå.

Ungene mine har altså akkurat sovnet, og mannen er på trening i minst en time til antar jeg.

Her står alt husarbeidet å venter på en vakker dag. Har nettopp kommet hjem fra en lang dag på jobb, ungen er lagt og mannen er på nattevakt. Får prøve å finne roen før det er på an igjen i morgen. topp listen ligger vel på en av de trådene som er stiftet fast øverst.

Cluet er at de trekker hver måned premie blandt de som er topp 100 når mnd er omme, og denne mnd noen skikkelig fine ekstrapremier som trekkes blandt topp 20

Premiene regner vi (jeg) ikke med å vinne, men utfordringen om å komme seg inn på, og holde seg på, topp 20 er det noen av oss som tok.

Mest bare for gøy, altså

For min del er konkurranseinstinktet høyt.

Premiene er ikke egentig det som driver meg, men bare det å klare det...

Og BV vinner åpenbart meg på slike konkurranser. Jeg er egentlig ikke veldig forum-trofast, jeg bruker forum til det de passer seg for, og bv for meg passer til prøving. Og svangerskap, til en viss grad, men der har jeg også andre steder jeg kan benytte, prøvingen passer på BV fordi jeg oppretter et nick som ikke forbindes med MEG slik at jeg kan skrive om prøving uten at mamma og tante og kusina mi og svigermor derved plutselig vet at vi prøver

Men så kom termingruppe-skravlekonken, og jeg ble myyyye mer aktiv her inne enn før. Det var vi mange som var. Fint for BV det, som ønsker mange, aktive brukere, forumside-visninger og reklameklikk, antar jeg.

Så går nå tiden, vi skravler, men ikke så mye,. Så kommer denne her... og en gjeng tar av igjen. Vi KOSER oss, vi SKRAVLER og vi har det GØY!

Vi blir litt bedre kjent, og vi blir litt mer "avhengig".

Igjen, fint for BV

Jeg innser at jeg lar meg lokke av slikt, men jeg LIKER konkurranse...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp