**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er en del ting som er veldig annerledes når man skal feire hjemme, i stedet for å krysse landet på en ukes juleferie...

Jeg gleder meg veldig da, det gjør jeg. Antakelig får vi mamma og pappa hit på julekvelden, det blir kjekt for ungene, tenker jeg.

Vi har altfor sjeldent noe med fisk.

Jeg lager meny for en uke av gangen, og tar en storhandel etterpå.
Syns det er mye lettere å ha et variert kosthold dersom jeg tenker litt lenger enn bare hva vi skal ha den ene dagen, og lettere å få i oss fisk dersom vi har faste fiske-dager

Der det står nick, antall innkegg, ratins og poeng?

Det er i sp fall ikke plassen på lista nei, for jeg har 9901/1/11 der (dvs 9901 positive, en nlytral og 11 negative ratings gitt til mine innlegg)

Faste fiskedager burde nok vi også hatt egentlig, da hadde vi kanskje fått det i oss.

Vi har tidvis ukesmenyer da, men det var vi myyyye flinkere til før. Før, som i... vel, for rundt 10 år siden...

Fy flate som dere skravler da! Var inne for noen dager siden trodde jeg (var visst 12 okt sist) og nå har dere skravlet hele 130 sider siden da :p
Bravo jenter!! :D

Men å få deg inn på topp 100 kan umulig være vanskelig, det forundrer meg at du ikke allerede er der.

Jeg er herver igang med å sjekke hvor mye du mangler

Faste fiskedager burde nok vi også hatt egentlig, da hadde vi kanskje fått det i oss.

Vi har tidvis ukesmenyer da, men det var vi myyyye flinkere til før. Før, som i... vel, for rundt 10 år siden...

Syns det gjør hverdagen mye lettere.
Vi begge jobber fulltid.
Slipper å sitte å diskutere i bilen hjem hva skal vi ha til middag, og stresse i butikken før vi kommer hjem

Fy flate som dere skravler da! Var inne for noen dager siden trodde jeg (var visst 12 okt sist) og nå har dere skravlet hele 130 sider siden da :p
Bravo jenter!! :D

Ohh,... så mye?

Ja, vi skravler mye altså, mange sider pr dag, særlig når det tar løs med mange her.

Syns det gjør hverdagen mye lettere.
Vi begge jobber fulltid.
Slipper å sitte å diskutere i bilen hjem hva skal vi ha til middag, og stresse i butikken før vi kommer hjem

Jobber fulltid vi også. Men vi kjører jo bil i ca 15 minutter fra jobb til bhg, og butikken er rett før bhg, så det er fort gjort å stoppe, dra med seg middag for et par tre dager, ingredienser som kan bli noe i alle fall, og da blir det ofte mye det samme. Kjøttdeig. kyllingfilet, karbonader, innimellom pølser. For lite fisk, og for lite variasjon. Vi må ta oss sammen, igjen,

Du har skrevet 122 innlegg hittil i oktober¨

Ca 30 til, så er du på topp 100, og fortsetter du med sånn 10-15 innlegg pr dag vil du holde deg der, tenker jeg

Når du da vet at jeg har tenkt å skrive ca 70 innlegg til i kveld, trenger du bare svare på under halvparten av dem, så er du der :)

Hører at mannen kom hjem her nå, så da er det ikke såååå lenge til jeg skal se big bang theory i armkroken hans, etterfulgt av leggetid med tilhørende prøver-aktiviteter.

Han må bare dusje først. Jeg har derved ikke veldig god tid på mine 70...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp