Men jeg gir meg rett og slett nå. Jus, tannpuss og seng. om jeg våkner av prosessen komme jeg innom fra mobil, eller så sovner jeg. Vi får se.
Snart leggetid her og
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg gir meg rett og slett nå. Jus, tannpuss og seng. om jeg våkner av prosessen komme jeg innom fra mobil, eller så sovner jeg. Vi får se.
Jeg blir ikke yngre jeg heller, men føler meg ikke så gammel at det haster enda.
Sånn å forstå ja, krysser for at får EL snart da!Har vanligvis veldig stabil syklus, så gidder ikke tempe ;-) Har akkurat hatt en SA nå, så det er grunnen til at jeg ikke vet. Er ferdig å blø nå da, så håper EL kommer innen ett par uker, men forstår av andre sine opplevelser at det kan ta laaang tid... Kjenner på kroppen sånn ca når jeg har EL, men nå vet jeg ikke om det skjer neste uke eller om to måneder...
Første 18 mnd, andre 8 mndHar det tatt lang tid med de andre også? Begge satt på 2.pp for oss, så vi har vært heldige!
Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er 35, så tenker det er nå eller aldri om vi skal ha en til.
NattaKan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er 35, så tenker det er nå eller aldri om vi skal ha en til.
Du får da varme opp juli til vi andre sikter på å komme etter om 2-3+ uker da!