Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigSånn praktisk sett synes jeg at for aktiv skravling, så er pc'n best
Det hørtes koselig utGod morgeni dag skal jeg og sambo ha barnevakt og vi skal ut å spise
Sent from my iPhone using BV Forum
Æ skravla ingenting igårI går må vi ha falt på listene, ingen som skravlet.
Æ har faktisk drukke en liter allerede...på 3 dagaSå da legger jeg meg. Natta
Bare drikke et glass jus først.
Det e superkjedeligSkravle med seg selv har vi jo fastslått at er kjedelig
D samme gjor æI dag skal jeg vaske klær, vaske klær og vaske klær. Og i svømmehallen.
Skjønne godt at du ble litt deppa da jaOg så burde jeg klatre på listen igjen i dag. Eller hvert fall holde meg der. Det har gått nedover flere dager på rad nå. Sikkert fordi tr kom og jeg ble litt deppa. Det var morsommere å være her inne når jeg hadde en svak positiv test.
Kjenne mæ igjæn gitt....DA er det på tide å tenke på å gjøre oss klare. Gå på do, finne yttertøy, finne baggene, og rett og slett bli klare. Ja, for det TAR fort et kvarter det altså, når man er fire, og to av dem er under skolealder, med tilhørende samarbeiddsevne og selvstendighetsgrad og sånn.
Hatt ei kjæmpefin hælg![]()
Svømming e koseligLiten skravlepause her, snart skal vi avsted. Vel, svømminga begynner ikke før fire, vi satser på å være der en liten halvtime før. Det er såvidt jeg husker 8 plasser på denne svømminga, men det er ifølge påmeldigssida fortsatt 3 ledige plasser, så muligens bare fem unger da (2-4 år) Ettersom det bare er en av dusjene i garderoben som har dusjhode man kan ta ned, for å dusje et barn, så kan det fort bli litt kø for den antar jeg, å holde en sprelledne uneg opp til et fast dusjhode et par meter oppe på veggen er nemlig ikke like lett. Det tar oss et kvarters tid å kjøre, så i det hele tatt, avreise herfra sånn om tre kvarter eller noe sånn .God tid det, jeg har pakket baggene våre så vi er klare. Derved skravlepause for mor, og lekepause for ungene
Hadd el på Fredag å hadd sex onsdag,torsdag,fredag,lørdag å idag...kanskje spiren sitt![]()
Savna dokk innpå her da å har ramla ned masseSå bra.
Har løst å ta en graviditetstest no vettu![]()
Helt enig![]()