**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg skal ut med koposten, gruer meg, det er kaldt.

Ungene derimot er ivrige!

Sol, blå himmel, og kaldt.

Plan for dagen:

Dagens andre runde i vaskemaskina straks ferdig, få den i trommel og sette på neste vask.

Avsted til middag hos mine foreldre, etter fulgt av svømmekurs for ungene.

Deretter, hjemme sånn i femtiden eller noe etter det? Unger, kveldmsat, legging, og skravling, kasnkje en film eller noe med mannen, bortsett fra at han muligens skal trene, eller om han dropper trening antakelig jobbe, så kansje ikke film. Kanskje sykle ei mil i kjelleren, og komme meg i seng i fornuftig tid, helst sammen med mannen...

Komposten er kommet ut. Der var det kaldt, så det spørs om den bør få seg noen liter kokt sukkervann egentlig.

Håndklærne er i trommelen, og treningstøyet i maskina.

Mannen legger om dekk, sånn siden det fortsatt er rim på bakken ute, og meldt mulighet for snø eller sludd i morgen. Da er det ikke noe med sommerdekk.

Ungene driver meg til vannvidd, jeg får ikke skrevet noe for de sitter på pc'n, klatrer på meg, søler med vann... jeg må innse at jeg må logge av, de ser ikke tv mer.. filmen er visst blitt ferdig. Får sjekke om det er lenge til mannen er ferdig med dekkene, pakke sekkene og gjøre oss klare. Jeg hadde ikke tenkt å dra før om en halvtime, men akkurat nå må vi da i så fall finne på noe annet. Eller rett og slett begynne, det er bleieskift, dotur, badetøy, såpe og skift, og ja.... i det hele tatt.

Morn damer... Fikk en positiv test idag! <3
Så dermed flytter jeg "desverre" over til juli forumet med menstermin mellom 1-3 juli! Lillegullet hadde ul termin 2 juli, så dette blir gøy om spiren klamrer seg fast!

Håper inderlig at det klaffer for dere snart!

Gratulerer ! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det 0 grader og blå himmel :) men for kaldt til at jeg vil ut. Idag skal jeg sende en jobbsøknad og lese om Staffordshire bull terrier og Weight Pull :)
Hva skal dere idag damer?
Her blir det stille og rolig i dag :-) Mannen er på jobb, så det blir bare meg og barna. Da blir det klesvask, middagslaging og rydding på meg. Eldstmann er gått til en kamerat, så jeg tror jeg skal ta med yngstemann ut og mate endene og svanene :-)

Ingen andre som er våkne?

Bare meg som har et liv hvor det er helt vanlig at søndagen starter klokka seks?
Hihi :-) Her starter vi som oftest ikke dagen før kl 9 i helgene. Eldstemann våkner ofte før, men står opp selv. Yngstemann er B-menneske, så han liker å sove frampå. Med tanke på hvor fint vi har det nå, er det litt galskap å planlegge nr.3 :-D

Sliter med en trassig 5-åringen her nå. Vet ikke helt hva problemet er, men han vil ingenting :-( Vil ikke spise middag, vil ikke ha dessert, vil ikke gå ut, vil ikke spille spill, vil ikke at jeg skal lese for ham, vil ikke si hva som plager ham... Blir tullete av sånt! Akkurat nå ligger han på sofaen og sturer.

Kjenner meg litt mislykket som mor akkurat nå. Noe må det jo være som plager ham, men så lenge han ikke vil prate med meg, kommer jeg ingen vei. Han er ikke syk...

Ferdig på svømming med yngste, tok oss god tid i garderoben, for eldste skulle delta på eget kurs. Han var på hennes først, og der var instruktøren som pleier ta de skeptiske på hans kurs, så hun sa at hun ville ta seg av ham på hans kurs.

Derved sitter jeg og min datter her og venter. Noe som kan bli vanlig for oss i helgene fremover..

Ferdig på svømming med yngste, tok oss god tid i garderoben, for eldste skulle delta på eget kurs. Han var på hennes først, og der var instruktøren som pleier ta de skeptiske på hans kurs, så hun sa at hun ville ta seg av ham på hans kurs
Da høres det ut til at han får god oppfølging i alle fall :-)

Ja, det virket bra i dag, så han blir å gå på sitt eget fremover. Heldigvis.

Nå er de trøtte etter svømming og klare for kvelden. De spiser nå og så tror jeg det blir tidlig kveld. Det er faktiskt slitsomt å bade.

Særlig han med to kurs på rappen i dag.

Nå er de trøtte etter svømming og klare for kvelden. De spiser nå og så tror jeg det blir tidlig kveld. Det er faktiskt slitsomt å bade.

Ja, bading er slitsomt :-) Både for foreldre og barn, er min erfaring.

TR har kommet på besøk, hun er ikke nådig, har ikke hatt så store smerter på flere år!! Hun kommer en dag for tidlig også, så jeg hadde blødd ut hele trusa og nattøyet. Ingenting i senga heldigvis. Dritt start på dagen. Smertene var så store at jeg bare lå og gråt til jeg fikk i meg smertestillende.

- Tester med appen -

Ja, bading er slitsomt :) Både for foreldre og barn, er min erfaring.

Det er det, men nå er de i seng. Mannen gikk på trening. Og jeg tror ikke jeg gidder sykle slik planen var...

TR har kommet på besøk, hun er ikke nådig, har ikke hatt så store smerter på flere år!! Hun kommer en dag for tidlig også, så jeg hadde blødd ut hele trusa og nattøyet. Ingenting i senga heldigvis. Dritt start på dagen. Smertene var så store at jeg bare lå og gråt til jeg fikk i meg smertestillende.

- Tester med appen -

Kjipt!

Men usj, den nye grapefruktjusen var ikke like god, altså!

Fortsatt ikke "holde for nesen og brekke seg" nivå, men ikke god, nei. Jeg får nå bare drikke den opp, og så kjøpe den første igjen neste gang.

to glass i dag, resten av sunniva sin til frokost og et glass av en annen en nå før kveldsmaten.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp