Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morn damer... Fikk en positiv test idag! <3
Så dermed flytter jeg "desverre" over til juli forumet med menstermin mellom 1-3 juli! Lillegullet hadde ul termin 2 juli, så dette blir gøy om spiren klamrer seg fast!
Håper inderlig at det klaffer for dere snart!
Her blir det stille og rolig i dagHer er det 0 grader og blå himmelmen for kaldt til at jeg vil ut. Idag skal jeg sende en jobbsøknad og lese om Staffordshire bull terrier og Weight Pull
Hva skal dere idag damer?
Sent from my iPhone using BV Forum
HihiIngen andre som er våkne?
Bare meg som har et liv hvor det er helt vanlig at søndagen starter klokka seks?
Da høres det ut til at han får god oppfølging i alle fallFerdig på svømming med yngste, tok oss god tid i garderoben, for eldste skulle delta på eget kurs. Han var på hennes først, og der var instruktøren som pleier ta de skeptiske på hans kurs, så hun sa at hun ville ta seg av ham på hans kurs
Nå er de trøtte etter svømming og klare for kvelden. De spiser nå og så tror jeg det blir tidlig kveld. Det er faktiskt slitsomt å bade.
Ja, bading er slitsomtBåde for foreldre og barn, er min erfaring.
Sent from my iPhone using BV Forum
TR har kommet på besøk, hun er ikke nådig, har ikke hatt så store smerter på flere år!! Hun kommer en dag for tidlig også, så jeg hadde blødd ut hele trusa og nattøyet. Ingenting i senga heldigvis. Dritt start på dagen. Smertene var så store at jeg bare lå og gråt til jeg fikk i meg smertestillende.
- Tester med appen -