Sunniva sin e bæst ja![]()
Ja, det blir den igjen når denne er tom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sunniva sin e bæst ja![]()
Happy humpingsikter på det. Prøve å få mannen til sengs i kveld...

D e dGrei plan det da.
Æ rekk itj å skriv før d dukke opp varsel jo...
Lykke tilJeg har bestemt meg for at det skal klaffe denne gangen. Aner ikke hvorfor jeg føler meg så skråsikker på det, men nå føler jeg skikkelig at: "Denne gangen går det!" Underlig. Det har jeg ikke kjent i starten av noen syklus før, bortsett fra litt i starten av pp 1 da jeg følte at vi var uovervinnelige og det måtte jo liksom klaffe med en gang.
Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg 12 uker, så om det klaffer nå så kommer nok familien til å få vite det til jul. Da er jeg vel i så fall 10 uker på vei? Står på barnimagen at jeg er 12 uker den 9. januar. Hadde vært gøy å fortelle det til familien til jul. Jeg er veldig glad i tradisjoner og familie, så jul er jo et absolutt høydepunkt.
Æ håpe på d sammeSatser på at det går helt inn for deg denne gangen
Nam, d hørtes godt utOver til noe annet. Vi skal ha indrefilet til middag i dag. Jeg gleder meg.
Jepp, meeen tenkt å ta en neste hælg...litt for tili d å,men ska no prøv![]()
Æ joine dokk æ åDet hadde vært gøy det ja!
Æ joine dokk æ å![]()
Vi har ikke hatt trassalder,så itj bestandig den kjæm...Jeg gruer meg til grining og trassalder dor jeg er ikke så tålmodig. Kan det læres? Eller blir man det når man får barn?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har ikke hatt trassalder,så itj bestandig den kjæm...![]()
Whaaaaat????7982, det er sannellig ikke langt til målet mitt for dagen, som alså er 8000 innlegg totalt. Tror jeg kan oppjustere det litt jeg...
Vi har alltid vorre streng å satta klare grenser, så trur derfor ongan itj har vorre så trasig...dæm veit kor grensan har gått å har itj prøvd sæ på så masse...en helt bestemt trassalder vet jeg ikke om vi heller har hatt, men unger som blirstwadig mer viljebestemt og tidvis trassig, DET har vi.
Whaaaaat????
Litt testing e greit, men alt me måteDe SKAL jo teste ut grenser og egen vilje da, så den delen er grei, men det er nå mååååååte på til tider...
Vi har alltid vorre streng å satta klare grenser, så trur derfor ongan itj har vorre så trasig...dæm veit kor grensan har gått å har itj prøvd sæ på så masse...![]()