**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men jeg gir meg rett og slett nå. Jus, tannpuss og seng. om jeg våkner av prosessen komme jeg innom fra mobil, eller så sovner jeg. Vi får se.

Snart leggetid her og :-) Godnatt da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vanligvis veldig stabil syklus, så gidder ikke tempe ;-) Har akkurat hatt en SA nå, så det er grunnen til at jeg ikke vet. Er ferdig å blø nå da, så håper EL kommer innen ett par uker, men forstår av andre sine opplevelser at det kan ta laaang tid... Kjenner på kroppen sånn ca når jeg har EL, men nå vet jeg ikke om det skjer neste uke eller om to måneder...

Sånn å forstå ja, krysser for at får EL snart da!

Eller sovne på sofaen, droppe jus og legge seg...

Målsetningen for i dag gjør jeg litt enklere enn å følge med på enn å få opp den lista over alle mine innlegg, den er så supertreig å åpne. Men jeg har 7919 innlegg totalt før dette, og målsetningen blir derfor, for å ha håp om å ikke falle på listene, over 8000 i total. Det er jo også en milepæl i seg selv

Det kan nok bli noe krevende da, for store deler av dagen er bundet opp i andre ting.

Vi skal spise middag hos mine foreldre, med oppmøte en time før for å se på noe klær min kusines datter har vokst fra først. Og så er det bading igjen. Men i dag skal begge ungene på samme kurs, så det blir intenst men antakelig bedre enn i går likevel.

Jeg tror nok å begynne på småbarnssvømming før man er gammel nok til ordinære svømmekurs, der de har tilbud om slikt, er å anbefale, for de andre barna på svømmekurs i går virket mye mer dreven og erfaren enn mine.

Ingen andre som er våkne?

Bare meg som har et liv hvor det er helt vanlig at søndagen starter klokka seks?

Mannen ba om å få sove til halv åtte, om det gikk, men innså at sju var mer trolig, så jeg syns jeg var kjempegrei som sendte med guttungen kvart på åtte. Ikke at han har stått opp enda av den grunn, så nå rusler jeg ned og gjentar, NÅ ER DET MORGEN!

Vi må ha frokost, før jentungen robber fruktskåla.

Der kommer hun med en pose epler ja....

Morn damer... Fikk en positiv test idag! <3
Så dermed flytter jeg "desverre" over til juli forumet med menstermin mellom 1-3 juli! Lillegullet hadde ul termin 2 juli, så dette blir gøy om spiren klamrer seg fast!

Håper inderlig at det klaffer for dere snart!

Du får da varme opp juli til vi andre sikter på å komme etter om 2-3+ uker da!

Du får da varme opp juli til vi andre sikter på å komme etter om 2-3+ uker da!

Tusen taaaaakk!
Åh, ja det skal jeg ! :D gleder meg til å se dere der! hihi ;)

Og vi skal gjøre det vi kan for å komme oss inn der etterhvert!

Frost. Minusgrader. Rim på bakken. Kaldt.

Her er det 0 grader og blå himmel :) men for kaldt til at jeg vil ut. Idag skal jeg sende en jobbsøknad og lese om Staffordshire bull terrier og Weight Pull :)
Hva skal dere idag damer?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp