**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er jo egentlig helt greit å fortelle det tidlig også, i alle fall til de nærmeste. De som du også synes det er greit å fortelle det til om det ikke går veien. Vi fortalte det til våre foreldre og søsken, og derved måtte vi også fortelle dem at vi hadde mistet. Det var ikke egentlig helt kjekt, men på et vis greit likevel. Men neste gang holder jeg det for eg selv til jeg har passert den dagen jeg mistet, i alle fall.

Og jeg forstår at du vil vente til over den magiske datoen, men denne gangen skal det holde i 9 måneder altså. Det har jeg bare bestemt.

Det er lov til å bruke den tiden man trenger.

Takk! Så lenge jeg fortsatt blør så merker jeg at jeg ikke klarer å legge det helt vekk, så da detter det ut her på forumet.

Men på den annen side ble jeg jo så positiv da jeg satte inn Wild Yam sammen med folat på badet og la EL-testene på plassen sin. Følte meg få veldig klar. Sånn. Ready - set - GO! Og så begynte jeg jo å drikke grapefruktjuice også. Hvorfor vente til mandag? Hva om jeg får masse EL-slim, so what? Klar nå.

Huffda. Sender over litt positiv energi via nettet. Så håper jeg de neste 9 gangene blir mye bedre.

Babysvømming har jeg kjempelyst til å delta på, jeg synes jo vann er så deilig selv. Så det er perfekt for meg og. Det håper jeg at jeg kan delta på.

Jeg håååper de neste gangene blir bedre ja.

vi droppet babysvømming med eldste fordi han hadde så tørr hud, og vi fant ikke et kurs som egentlig passet i tid, og det var så lang venteliste.

Vi droppet det med andre fordi det kurset vi fant var på kvelden, etter leggetiden til begge ungene.

Her skjer det på dagtid, sånn at den som har permisjon i så fall da gjør det mens resten av familien er på jobb, barnehage og skole, hvilket ikke virket så fristende med nummer en, da hadde vi lyst å gjøre det sammen, men egentlig virker ideelt for nummer tre. Og jeg har ønsker om babysvømming for nummer tre, rett og slett for å venne dem til vann tidlig, for å slippe denne ekstremt slitsomme hylingen og løpingen fra en livredd femåring som ikke har erfaring med svømming, og rett og slett er REDD når de andre ungene hopper og koser seg.

Jeg håååper de neste gangene blir bedre ja.

vi droppet babysvømming med eldste fordi han hadde så tørr hud, og vi fant ikke et kurs som egentlig passet i tid, og det var så lang venteliste.

Vi droppet det med andre fordi det kurset vi fant var på kvelden, etter leggetiden til begge ungene.

Her skjer det på dagtid, sånn at den som har permisjon i så fall da gjør det mens resten av familien er på jobb, barnehage og skole, hvilket ikke virket så fristende med nummer en, da hadde vi lyst å gjøre det sammen, men egentlig virker ideelt for nummer tre. Og jeg har ønsker om babysvømming for nummer tre, rett og slett for å venne dem til vann tidlig, for å slippe denne ekstremt slitsomme hylingen og løpingen fra en livredd femåring som ikke har erfaring med svømming, og rett og slett er REDD når de andre ungene hopper og koser seg.

Ja, det er vel en del logistikk også ja. Som med alt annet. Haha..

Fortet meg å google nå. Det er heldigvis dagtid kurs her i distriktet, og kveldskurs og ettermiddag. Så da er det bare å være tidlig ute og melde seg på. :)

Ja, jeg tror kanskje jeg vil dele det for å kunne snakke med dem om jeg mister ja. Jeg har et veldig nært forhold til familien. Så det kan hende 10 uker blir lenge. Det bare er så stor stas med jul!

Alternativ kan jeg jo fortelle det 1. desember/1. søndag i advent. Så kan jeg lage en "julekalender" med så mange dager som det er igjen til termin, og si at dette er den EGENTLIGE kalenderen vi skal starte på. :p (Altså, bare lage en tullekalender, ikke lage flere hundre gaver/luker på ordentlig).

Vi fortalte det 1. desember første gangen (augusttermin, jeg tok testen første desember) ved at vi sendte sms om at det var 1. desember og ventetiden tok til, og sånt som virket som en adventsmelding, men fortsatte med at i august skulle mottaker bli bestemor/bestefar/tante/onkel. Det var egentlig koselig. Andre bare fortalte jeg om i telefonen. (Ja, vi bodde en dagsreise unna alle, så det var ikke noen annen mulighet.)

Vi fortalte det 1. desember første gangen (augusttermin, jeg tok testen første desember) ved at vi sendte sms om at det var 1. desember og ventetiden tok til, og sånt som virket som en adventsmelding, men fortsatte med at i august skulle mottaker bli bestemor/bestefar/tante/onkel. Det var egentlig koselig. Andre bare fortalte jeg om i telefonen. (Ja, vi bodde en dagsreise unna alle, så det var ikke noen annen mulighet.)

Kanskje du kan gjøre den på nytt i år og da? Det hadde vært gøy!

Nå er det mat, jeg må gå så ikke kjøttet blir gjennomstekt. Kan jo spise rødt kjøtt i dag! :p :)

Lykke til med leggetid. Håper bassenget har gjort dem søvnige og klare for å slukne fort.

Så skravles vi snart!

Takk! Så lenge jeg fortsatt blør så merker jeg at jeg ikke klarer å legge det helt vekk, så da detter det ut her på forumet.

Men på den annen side ble jeg jo så positiv da jeg satte inn Wild Yam sammen med folat på badet og la EL-testene på plassen sin. Følte meg få veldig klar. Sånn. Ready - set - GO! Og så begynte jeg jo å drikke grapefruktjuice også. Hvorfor vente til mandag? Hva om jeg får masse EL-slim, so what? Klar nå.

Grapefrukt ja.. jeg har kjøpt ny jus i dag, men kiwi hadde ikke den jeg har hatt før, så jeg er spent på om DEN er grusom, sånn som dere har fortalt meg at grapegruktjus er. for denne jeg har hatt til nå, den er jo helt grei og nesten god den.

Ja, det er vel en del logistikk også ja. Som med alt annet. Haha..

Fortet meg å google nå. Det er heldigvis dagtid kurs her i distriktet, og kveldskurs og ettermiddag. Så da er det bare å være tidlig ute og melde seg på. :)

Logistikk er det, og annereldes når det ikke er første ungen.

Nå er det mat, jeg må gå så ikke kjøttet blir gjennomstekt. Kan jo spise rødt kjøtt i dag! :p :)

Lykke til med leggetid. Håper bassenget har gjort dem søvnige og klare for å slukne fort.

Så skravles vi snart!

Kos deg med maten, så skal jeg ta ungetid en liten stund, så snakkes vi etterpå.

Sånn, sa sover to slitne unger.

De var jo egentlig flinke utfra sitt nivå, de bare rett og slett var på et annet nivå enn de andre på kursene sine.

Og han HYLTE og SPRANG, det er uakseptabel oppførsel i en svømmehall. Jeg vet han var redd, og når han bare sluttet med hyling og løping, så var han flink synes jeg. Men HYLING når de påvår 4-5 kurs samtidig er ikke så bra, og å løpe med våte ben på flisene er rett og slett farlig, så vi må ha annen oppførsel i morgen.

Nå skal jeg ha en opptelling av antall innlegg så langt i dag.
Også skal jeg følge litt med på et i dag, for jeg skal i alle fall over 100 i dag.

Men den siden er suuuuuuupertreig å åpne da, så det kan ta sin tid. Siden det uansett ikke er noen her å skravle med, så tar jeg den sjekken nå, og satser på at NOEN vil skravle med meg i kveld, ellers blir det tungt å nå målet.

Jeg har vel rundt 35 i dag, så det er ganske mange igjen til målet.

Men jeg vet det går fint om det er 1-2 andre som er med på det her.

Nå er jeg klar for skravling :) har hatt mamma her idag for å hjelpe meg med kjøkken høyskapene, så nå har jeg igjen å montere skuffene å sette på skapdørene:)
Håper det går likere å svømmehallen i morgen Sara :)
Har veldig lyst å dra på babysvømming når jeg får en baby, elsker å bade ^^

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jeg klar for skravling :) har hatt mamma her idag for å hjelpe meg med kjøkken høyskapene, så nå har jeg igjen å montere skuffene å sette på skapdørene:)
Håper det går likere å svømmehallen i morgen Sara :)
Har veldig lyst å dra på babysvømming når jeg får en baby, elsker å bade ^^

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veeeeeldig klar for å skravle, så bring it on!

Høres ut som om det går fremover med kjøkkenet!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp