Jeg har bestemt meg for at det skal klaffe denne gangen. Aner ikke hvorfor jeg føler meg så skråsikker på det, men nå føler jeg skikkelig at: "Denne gangen går det!" Underlig. Det har jeg ikke kjent i starten av noen syklus før, bortsett fra litt i starten av pp 1 da jeg følte at vi var uovervinnelige og det måtte jo liksom klaffe med en gang. 
Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg 12 uker, så om det klaffer nå så kommer nok familien til å få vite det til jul. Da er jeg vel i så fall 10 uker på vei? Står på barnimagen at jeg er 12 uker den 9. januar. Hadde vært gøy å fortelle det til familien til jul. Jeg er veldig glad i tradisjoner og familie, så jul er jo et absolutt høydepunkt.
Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg 12 uker, så om det klaffer nå så kommer nok familien til å få vite det til jul. Da er jeg vel i så fall 10 uker på vei? Står på barnimagen at jeg er 12 uker den 9. januar. Hadde vært gøy å fortelle det til familien til jul. Jeg er veldig glad i tradisjoner og familie, så jul er jo et absolutt høydepunkt.