**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nåhh, jeg får til en del smil fra mobilen tror jeg, men det er med knot. den stavekontrollen har sin egen fantasi...

Sånn praktisk sett synes jeg at for aktiv skravling, så er pc'n best

Men for "snike inn noen innlegg fra jobb" er jo mobilen veldig god. Og et fra senga, et par når jeg sniker meg unna på badet, og sånn innimellom...

Potetgull

Stoltenberg hos Skavlan.

Fredag

Det er helg!

Spent på hvordan det skal gå i morgen, svømmekurs med ungene. En toåring som smilende sier "baaaaaade!" og har "joooooosa badetjuse!" (Jeg kjøpte en rosa badebleie som vi kaller badetruse da....) Og en femåring som tenker at vi trenger nå egentlgi ikke å gjøre det, for da må vi sikkert stå i kø og betale, og det er kjedelig å betale, og han vet hvordan det er i svømmehallen, så vi trenger ikke dra dit flere ganger, det går helt greit for ham om vi bare ikke gjør det...

Liv i heimen da i alle fall :)

Her er det straks leggetid for barna, så blir det avslapping foran TV kjenner jeg. Er veldig trøtt/sløv i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Liv i heimen blir det gjerne ja. Er vi lettere gal som prøver på en til?

Ingen som vil skravle med meg i kveld?

Skravle med seg selv har vi jo fastslått at er kjedelig

Vel, straks natta for meg. Vi får se hva det blir av skravling i helga. Man har da et liv også.

eller liker å late som...

Jeg skulle sjekke hvor mange innlegg jeg hadde skrevet i dag, sånn ca, og ble en anelse skremt nr jeg såø.... langt under 20? Helt til jeg innså at BV mener vi har passert midtnatt, så det var "i går" for en time siden... *blar bakvoer og teller*

Det ER uansett under 40 altså.

Fordi dere ikke vil skravle med meg.

Så da legger jeg meg. Natta

Bare drikke et glass jus først.

Mornings!:) har besøk av broren min i helga så blir nok veldig lite innom her i helga! Ha en god helg damer <3

God morgen :) i dag skal jeg og sambo ha barnevakt og vi skal ut å spise :):)

God mprgen :) idag kommer mamma å vi skal sette opp kjøkken:)

I går må vi ha falt på listene, ingen som skravlet.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp