**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
På plass nr 94 jeg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi får krysse fingrane.

Jeg har vært topp hundre omtrent alle mnd siden nov i fjor. Ikkje vunnet enda.

Jeg ender opp her uansett jeg.

Det er jo koseleg (som telefonen ville skrive jordskjelv ) her da!

Ja, nå klarte jeg heldigvis å jobbe en god stund. Fornøyd. Glemte forresten å fortelle dere at legesekretæren min ringte og utsatte timen min til tirsdag. Veldig søt og sjekket at det var greit for meg, så jeg vet ikke helt hvorfor de trengte det, men det er ikke noe akutt jeg skal inn for så det var vel derfor de ringte meg. Så har ikke vært der i dag.

Hjemme. Tid for å lage middag, kose med unger, få dem i sengs, og skravle.

Jeg får nok ikke skravlet i kveld jenter. Savner dere allerede. Nå kommer straks mannen hjem og da blir det fredag fredag fredag! Haha.. Jeg tror vi skal på fest hos venner. Jeg har tanta på besøk, så hvorfor ikke drikke litt for en gangs skyld? :p

Jeg får nok ikke skravlet i kveld jenter. Savner dere allerede. Nå kommer straks mannen hjem og da blir det fredag fredag fredag! Haha.. Jeg tror vi skal på fest hos venner. Jeg har tanta på besøk, så hvorfor ikke drikke litt for en gangs skyld? :p

some other day

Det er mange, mange andre dager vi kan skravle, vet du. Kos deg,

Vel, det er forballkamp på tv. Jentungen hylgriner fordi hun ikke fikk lov til å ta brillene til broren, broren maser og skravler, og mannen vil se tv og jeg.... vel, hvor mye liv det blir her får vi se.

Vel, det er forballkamp på tv. Jentungen hylgriner fordi hun ikke fikk lov til å ta brillene til broren, broren maser og skravler, og mannen vil se tv og jeg.... vel, hvor mye liv det blir her får vi se.

Liv i heimen da i alle fall :-)

Her er det straks leggetid for barna, så blir det avslapping foran TV kjenner jeg. Er veldig trøtt/sløv i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sett på mobiln å skriv....d e jo vanskelig ..

Dårlig dekning her, så bli itj my liv ifra mæ ikveill. ...

Æ får jo itj t derre smile greian eller me mobiln :(

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp