Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter denne PP'n har vi prøvd i 1 år... Bah
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja iværtfall når æ e typen som at d skulla helst ha skjedd i gårPlutselig så skjer detMen 1 år e ei lang ventetid ja
Krysse fingran for at det skjer nåkka neste pp!!!!![]()
Æ e alt for nyskjærrig t å ikke vitVil dokk andre vit kjønnet ved ul,om det vises da?![]()
Smart!!!!!Men,æ har en mann som ælske å klipp plan,men ei geit e jo artiarSlepp kanskje å klipp plæn å davinnvinn!
TakkKanskje du heller skal få positiv test da? Sånn at det blir det du får etter 1 år? Det synes jeg.
D e d samme me mæ, men det hadd vorre spesielt å ikke vit...har jo fått vessta kjønn all 3 gangan før...Æ e alt for nyskjærrig t å ikke vithaha
Takkvært noe d ja! Må bli din tur å nå, sånn at vi havner i samme terminforum
Har en mann med vondt i ryggen så d e vell æ som må klipp så da hadd d vært yppeli me geitSmart!!!!!Men,æ har en mann som ælske å klipp plan,men ei geit e jo artiar![]()
Tanta kainn fløtt t nån ainner no!!!!Og det er jo som tidligere sagt, ikke fordi vi har prøvd lenge, bare fordi det er andre dag med besøk av dustetanta.
Da e ei geit god å ha jaHar en mann med vondt i ryggen så d e vell æ som må klipp så da hadd d vært yppeli me geit
Lykke t me wild yam, krysse fingran for at det gjør susen!!!Ja, det er det vi skal nå. Jeg venter på wild yam i posten, og da har jeg bestemt meg for at det skal virke for meg.![]()
Kanskje vi havne på August,heile gjengenTakkvært noe d ja! Må bli din tur å nå, sånn at vi havner i samme terminforum
Du har 3 fra før du ja, ser for mæ maks 2 æD e d samme me mæ, men det hadd vorre spesielt å ikke vit...har jo fått vessta kjønn all 3 gangan før...Praktisk å få vit kjønn å da....