**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vil dokk andre vit kjønnet ved ul,om det vises da? :)

Etter denne PP'n har vi prøvd i 1 år... Bah

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje du heller skal få positiv test da? Sånn at det blir det du får etter 1 år? Det synes jeg.

Plutselig så skjer det :) Men 1 år e ei lang ventetid ja :rolleyes:
Krysse fingran for at det skjer nåkka neste pp!!!!:)
Ja iværtfall når æ e typen som at d skulla helst ha skjedd i går :p men det går lettere nå enn da vi hadde prøvd vare noen mnd'r.
Takk :)

Jeg får sikkert lyst til å vite kjønnet når vi kommer dit, jeg aner ikke. Det er for langt frem i tid kjennes det ut som. :p Jeg synes det er lettere å tenke på alt jeg har lyst til at skal skje etter at babyen er født enn svangerskapet. Veldig rart, men det er vel fordi akkurat nå kjennes det ut som svangerskap er litt vanskelig å få til. (Ok, jeg er ikke helt ferdig med å deppe over kjemisk... )

Annet jeg kan fokusere på; LUNSJ!

Og det er jo som tidligere sagt, ikke fordi vi har prøvd lenge, bare fordi det er andre dag med besøk av dustetanta.

Æ e alt for nyskjærrig t å ikke vit :p haha

D e d samme me mæ, men det hadd vorre spesielt å ikke vit...har jo fått vessta kjønn all 3 gangan før...:) Praktisk å få vit kjønn å da....

Takk :) vært noe d ja! Må bli din tur å nå, sånn at vi havner i samme terminforum :D

Ja, det er det vi skal nå. Jeg venter på wild yam i posten, og da har jeg bestemt meg for at det skal virke for meg. :D

Oj,glømt å drikk juicen min idag :p
Ja,ja, får ta et glass no å sats på at dein funke ;);)

Jeg krysser fortsatt fingrene for juli jeg da. :)

Nå er det straks 10 gravide i IKM uke 42. Det var mye. Skikkelig babystøv i den tråden der.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp