Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fjøslukt som e tingen jaÆ skjønne dein jaVi å fløtta t landet for at ongan ska få en bedre oppvekst å da vart namsos et godt valg
E itj nå byjente æ eiller sjø, e vokse opp på gård æ å trives bæst me fjøslukt enn eksos![]()
Forslag t søndagsmiddag da,damer????
Ka ska dokk ha![]()
Osen ja, der e d fintFjøslukt som e tingen jaglæde mæ på å kjøp mæ hæst neste å, dæm lukte så godt ^^ tihi Egentli kunna æ ha tænkt mæ å flytta t Osen men dårli med arbei der. Bestemor er derifra så har delvis vokst opp der, syns d e en nydeli plass.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååååh, d e kjæmpegodtTror jeg skal slå på stortromma og lage ostesuffle! Gurimalla det er så godt!
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Fint i Åfjord åOsen ja, der e d fintMainn min e fra Åfjord å hainn koinn tenk sæ å fløtt dit,men det e for lite arbeidsplassa der
Hesta lukte godt jaÅ kyr,synes æ da
Vi ska fløtt om ei stund å da ska vi ha villagris, høna,katt å kaaanskje en hest![]()
Det e dumt ja, aillt for få arbplassa på landetFint i Åfjord åd e så kjipt at det e lite arbeidsplassa på lande.
Vi ska høna, hund. Også har æ så lyst på en Afrikansk Derggeit, også hadde d vært dritkult med en tam hjorthehe
Bare snø på toppen av fjellan hærKaaaaldt idag å masse snø....Bærre her d e snø eller?
Slepp kanskje å klipp plæn å daDet e dumt ja, aillt for få arbplassa på landet
En tam hjort har vorre nåkka ja
Kanskje vi skoilla hatt ei geit å...Det hørtes speinnanes ut![]()
Kaaaaldt idag å masse snø....Bærre her d e snø eller?
Dagens test, negativ men sterkere enn i går.
Jeg vet jeg kan ha tester som er sterkere enn denne i ei uke før el, så jeg venter bare.
Åååh,høsten e så fin, me all dæm fine fargan overailltHer er det ikke snø, men kaldt. Her er det skikkelig høst. Masse fine farger på trærne og blader på bakken.
Krysse fingran for en positiv test snart,happy humping å så en spireDagens test, negativ men sterkere enn i går.
Jeg vet jeg kan ha tester som er sterkere enn denne i ei uke før el, så jeg venter bare.
Etter denne PP'n har vi prøvd i 1 år... Bah
Venting e kjedeli...æ e den mest utålmodige person i landet å hate å vent....Ja, venting. Arh. Mye venting.