**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ skjønne dein ja :) Vi å fløtta t landet for at ongan ska få en bedre oppvekst å da vart namsos et godt valg :)
E itj nå byjente æ eiller sjø, e vokse opp på gård æ å trives bæst me fjøslukt enn eksos ;);)
Fjøslukt som e tingen ja ;) glæde mæ på å kjøp mæ hæst neste å, dæm lukte så godt ^^ tihi Egentli kunna æ ha tænkt mæ å flytta t Osen men dårli med arbei der. Bestemor er derifra så har delvis vokst opp der, syns d e en nydeli plass.

Sent from my iPhone using BV Forum

Forslag t søndagsmiddag da,damer????
Ka ska dokk ha :)

Tror jeg skal slå på stortromma og lage ostesuffle! Gurimalla det er så godt!

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Fjøslukt som e tingen ja ;) glæde mæ på å kjøp mæ hæst neste å, dæm lukte så godt ^^ tihi Egentli kunna æ ha tænkt mæ å flytta t Osen men dårli med arbei der. Bestemor er derifra så har delvis vokst opp der, syns d e en nydeli plass.

Osen ja, der e d fint :) Mainn min e fra Åfjord å hainn koinn tenk sæ å fløtt dit,men det e for lite arbeidsplassa der :(
Hesta lukte godt ja :) Å kyr,synes æ da ;)
Vi ska fløtt om ei stund å da ska vi ha villagris, høna,katt å kaaanskje en hest :)

Osen ja, der e d fint :) Mainn min e fra Åfjord å hainn koinn tenk sæ å fløtt dit,men det e for lite arbeidsplassa der :(
Hesta lukte godt ja :) Å kyr,synes æ da ;)
Vi ska fløtt om ei stund å da ska vi ha villagris, høna,katt å kaaanskje en hest :)
Fint i Åfjord å :) d e så kjipt at det e lite arbeidsplassa på lande.
Vi ska høna, hund. Også har æ så lyst på en Afrikansk Derggeit, også hadde d vært dritkult med en tam hjort :p hehe

Kaaaaldt idag å masse snø....:) Bærre her d e snø eller?

Fint i Åfjord å :) d e så kjipt at det e lite arbeidsplassa på lande.
Vi ska høna, hund. Også har æ så lyst på en Afrikansk Derggeit, også hadde d vært dritkult med en tam hjort :p hehe

Det e dumt ja, aillt for få arbplassa på landet :p
En tam hjort har vorre nåkka ja :)
Kanskje vi skoilla hatt ei geit å...Det hørtes speinnanes ut ;)

Ingen snø.

Og middag vet jeg ikke, invitert til mine foreldre på søndag

Kaaaaldt idag å masse snø....:) Bærre her d e snø eller?

Her er det ikke snø, men kaldt. Her er det skikkelig høst. Masse fine farger på trærne og blader på bakken.

Dagens test, negativ men sterkere enn i går.

Jeg vet jeg kan ha tester som er sterkere enn denne i ei uke før el, så jeg venter bare.

Jeg vet jeg kan ha tester som er sterkere enn denne i ei uke før el, så jeg venter bare.

Ja, venting. Arh. Mye venting.

Krysse fingran for en positiv test snart,happy humping å så en spire :)

Spekulere om vi ska vit kjønn gangen her, eller om vi ikke ska vit før fødseln....:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp