**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og denne også, håper jeg?

Ja, for en av moderatorene skrøt av at det skulle komme en ny oppdatering. Så da skrev jeg med en gang oppdateringen var over at: "Hei hei, alle problemene gjelder fortsatt." Takketakktakk. Så jeg får vel ikke stelleveske uansett, for jeg er svartelista. :p

Men denne jusen ER virkelig ikke ille altså. Hvorfor alle sa det var så grusomt at jeg så for meg "holde for nesen, svelge og brekke meg" fatter jeg ikke

Men denne jusen ER virkelig ikke ille altså. Hvorfor alle sa det var så grusomt at jeg så for meg "holde for nesen, svelge og brekke meg" fatter jeg ikke
Hehehehe, æ begynne å lik juicen no....men æ va en av dæm som sa at du mått holde for nesen å svelg...;)

Jeg spiser ikke havregrøt!

Jeg pleier spise havreGRYN med sukker og melk

"Tomato tomato" (uttalt først på engelsk og så på italiensk, sånn som det uttrykket er - innser at det egner seg dårlig på trykk!)

Havregryn blir fort til havregrøt med litt vann i mikroen, og med sukker på. Namenam. Og hver gang du nevner det så får jeg et enormt sug og MÅ ut på kjøkkenet og koke meg en bitteliten havregrøt i mikro'n.

Litt bitter er nå ettersmaken av jusen da, det er sant, men ILLE er det jo ikke.

Det er det, men med litt mer sukker enn nødvendig, og godt med rosiner i tillegg, så er det liksom ikke spesielt sunt lenger...
D e jo sunnar enn mytji ainna mat da.;) Bedre enn potetgull å sjokolade t kvelds....

Jeg har aldri sagt at du må holde deg for nesen. Jeg var en av dem som skrøt av at jeg neeesten begynte å like det. :p Skal begynne med det igjen på mandag. Går helt greit det.

"Tomato tomato" (uttalt først på engelsk og så på italiensk, sånn som det uttrykket er - innser at det egner seg dårlig på trykk!)

Havregryn blir fort til havregrøt med litt vann i mikroen, og med sukker på. Namenam. Og hver gang du nevner det så får jeg et enormt sug og MÅ ut på kjøkkenet og koke meg en bitteliten havregrøt i mikro'n.

Vi lager havregrøt i mikroen til ungene mange ganger i uka (med melk da, ikke vann) så jeg vet jo det, men det smaker...... VELDIG annerledes.

Hehehehehe,du kainn jo spis det hver kveld :)

Nei, jeg skal ikke ha sukker til kvelds hver kveld. Det er jo målet mitt å ha totalt sukker kutt for å bedre forhold for en liten spire. :)

Ååååååååh,finn itj mobiln min:p Vorre bort i hele dag å e selvfølgelig på lydløs :D

Vi lager havregrøt i mikroen til ungene mange ganger i uka (med melk da, ikke vann) så jeg vet jo det, men det smaker...... VELDIG annerledes.

Ser den. Men nå som det er høst er det så kos med varmen. Har lyst på kakao også.

D e jo sunnar enn mytji ainna mat da.;) Bedre enn potetgull å sjokolade t kvelds....

Ja, men hva er poenget med å sykle av meg 278 kalorier, for deretter å stappe i meg flere til kveldsmat?

Nei, jeg skal ikke ha sukker til kvelds hver kveld. Det er jo målet mitt å ha totalt sukker kutt for å bedre forhold for en liten spire. :)
Men du treng jo ikke å ha sukker på,du kainn jo ha sånn stevia eller diabetessukker...:)

Ser den. Men nå som det er høst er det så kos med varmen. Har lyst på kakao også.

Kakao ja... sliter med den...

Min arbeidsgiver har tilgjengelig på lunsjrommet: Kaffe. Te. Kakao.

Jeg drikker ikke kaffe eller te. I fjor vinter drakk jeg 1-2 kopper kakao daglig fra... en gang utpå høsten og frem til påske. Det er mye av grunnen til at jeg nå har disse ekstra kiloene rundt magen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp