**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ny variant

I stedet for å styrte et glass jus, og deretter spise havregrun med masse sukker og rosiner, så tar jeg ei brødskive med kjøttpålegg og et glass jus til

Æ har vel havna på 50 plass etter ikveill.....nei, må hold mæ innen topp 20 å kaaanskje vinn nåkka ;)

Det har du nok ikke. Det er noen få som har ekstremt stort trøkk på lista, men resten er ikke sånn helt ekstreme. :)

Og da var jeg tilbake! :) Måtte bare bruke 10 minutter på å få til førsteinnlegget i tempe-tråden. Nå har jeg den også lagret på PC, så nå kan den bare knote seg så mye den vil, jeg har kopi av orginalen.

Dumme knote-forum!

Ny variant

I stedet for å styrte et glass jus, og deretter spise havregrun med masse sukker og rosiner, så tar jeg ei brødskive med kjøttpålegg og et glass jus til
Æ tar bærre et glass å drikk opp alt på en gang ;) Fort å gæli ;)

Dumme knote-forum!

Ja. Skjønner ikke at de ikke får ordnet det. Jeg rapporterte det jo inn rett etter forrrige update av forumet.

forresten, du har passet på å klare på rett sted, det tekniske forumet, sant, lykkeliten?

Du må slutte å snakke om havregrøt med sukker på, jeg får lyst på det hver kveld jeg nå.

Det har du nok ikke. Det er noen få som har ekstremt stort trøkk på lista, men resten er ikke sånn helt ekstreme. :)
D e godt å hør :) Æ ser jo at topp 5 e heeeeelt ekstrem....Så god tid t å sitt innpå her har æ ikke ;)

forresten, du har passet på å klare på rett sted, det tekniske forumet, sant, lykkeliten?

Jada, og de har svart et par ganger, men nå har Sandviks eller hva de heter sluttet å svare.....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp