Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D gjør gubben å...æ jobbe visst for myBikkja syter
Oh shit....Faktisk så er kroppen min såpass mandagsmodell, at etter en kveld på byen i høye hæler må jeg til kiropraktor for å knekke opp låsninger i hofta! Er 25- åringen sin det!!
Æ har vel havna på 50 plass etter ikveill.....nei, må hold mæ innen topp 20 å kaaanskje vinn nåkka![]()
Æ å ønske mæ trimsykkel....for å ha i kjellerstuaDet er jo også en løsning.
Her ble det innkjøpt en trimsykkel.
Og da var jeg tilbake!Måtte bare bruke 10 minutter på å få til førsteinnlegget i tempe-tråden. Nå har jeg den også lagret på PC, så nå kan den bare knote seg så mye den vil, jeg har kopi av orginalen.
Æ tar bærre et glass å drikk opp alt på en gangNy variant
I stedet for å styrte et glass jus, og deretter spise havregrun med masse sukker og rosiner, så tar jeg ei brødskive med kjøttpålegg og et glass jus til
D ska itj værra lett bestandigDumme knote-forum!
Løk ,raspa gulrot å 1 eggehvite,surra i panna å litt aromatkrydder...d e godt![]()
Æ tar bærre et glass å drikk opp alt på en gangFort å gæli
![]()
Dumme knote-forum!
D e godt å hørDet har du nok ikke. Det er noen få som har ekstremt stort trøkk på lista, men resten er ikke sånn helt ekstreme.![]()
Ja. Skjønner ikke at de ikke får ordnet det. Jeg rapporterte det jo inn rett etter forrrige update av forumet.
forresten, du har passet på å klare på rett sted, det tekniske forumet, sant, lykkeliten?
Hehehehe,æ ælske løkløk? GLEM DET!

Du må slutte å snakke om havregrøt med sukker på, jeg får lyst på det hver kveld jeg nå.
Dæm vet vel ikke ka dæm ska svare...Jada, og de har svart et par ganger, men nå har Sandviks eller hva de heter sluttet å svare.....