Ja, men hva er poenget med å sykle av meg 278 kalorier, for deretter å stappe i meg flere til kveldsmat?
Tja. Ikke greit det der. Jeg skal begynne med logging med ShapeUp igjen fra mandag av. Kanskje jeg burde ta havregrøt i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men hva er poenget med å sykle av meg 278 kalorier, for deretter å stappe i meg flere til kveldsmat?
Jeg skal i alle fall ikke drikke like mye kakao denne vinteren. Jeg kan ikke det, og sææææælrig ikke om jeg blir gravid.
Jeg går heeeeeelt på grensen av svangerskapsdiabetes her gang. Min mor har diabetes, og jeg vet at jeg er i risikogruppen for å få det selv, derav mitt fokus på "ikke havregryn med masse sukker og rosiner" og å gjøre noe med disse kiloene akkurat rundt magen, for der er de dia-risiko.
Æ drikk en kopp kakao hver dag på jobb æ...istedet for kaffeJeg har heldigvis bare drukket 1 kopp kakao hittil i høst. Nei 2. Har vært på flere hytteturer på fjellet, så jeg er fornøyd. Det er ikke noen alvorlige mengder enda hvert fall, men jeg kunne aldri hatt kakao tilgjengelig på jobben. På slutten av arbeidsdagen er jeg ofte så sliten at jeg tar det jeg kommer over.
Tja. Ikke greit det der. Jeg skal begynne med logging med ShapeUp igjen fra mandag av. Kanskje jeg burde ta havregrøt i dag.
Da skjønne æ at du vil unngå sukkerJeg skal i alle fall ikke drikke like mye kakao denne vinteren. Jeg kan ikke det, og sææææælrig ikke om jeg blir gravid.
Jeg går heeeeeelt på grensen av svangerskapsdiabetes her gang. Min mor har diabetes, og jeg vet at jeg er i risikogruppen for å få det selv, derav mitt fokus på "ikke havregryn med masse sukker og rosiner" og å gjøre noe med disse kiloene akkurat rundt magen, for der er de dia-risiko.
Jeg har heldigvis bare drukket 1 kopp kakao hittil i høst. Nei 2. Har vært på flere hytteturer på fjellet, så jeg er fornøyd. Det er ikke noen alvorlige mengder enda hvert fall, men jeg kunne aldri hatt kakao tilgjengelig på jobben. På slutten av arbeidsdagen er jeg ofte så sliten at jeg tar det jeg kommer over.
Jeg orker ikke å telle kalorier, det blir jeg stressa av, rett og slett. Jeg prøvde i noen dager, og fant ut at mitt "odrinære kosthold" uten utskeielser, er helt passe for mitt mål. Men kveldsmat blir for tutskjeielse. Og kako, definitivt.
Ok, dein skjønne æJeg UNNGÅR på ingen måte sukker. Jeg bare forsøker å REDUSERE det, og er ikke like flink som jeg burde vært med det heller.
Nei da, bærre sitt opp litt t å skravle littNei der ble klokka 23. På tide å legge seg.
Go natt å sov godtMen jeg må legge meg.Natta jenter
Nei da, bærre sitt opp litt t å skravle litt![]()
Hihi.. Jeg er sånn kontrollfreak, så jeg elsker å telle kalorier. Sånn egentlig. Men når jeg først har kommet ut av det så er det alltid tiltak å starte igjen, men jeg får jo alltid fantastiske resultater når jeg virkelig går inn for det. Det er bare det å holde det i lengden. Bare å bare..