Hehehehe,æ ælske løk![]()
Men jeg kan virkelig ikke fordra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehe,æ ælske løk![]()
D e godtJeg spiser ikke havregrøt!
Jeg pleier spise havreGRYN med sukker og melk
Og denne også, håper jeg?
Hold dæ for nesen når du spise, da kjenne du ikke smaken....nei da, nån like løk å nån like det ikkeMen jeg kan virkelig ikke fordra det
D e godt![]()
Hehehehe, æ begynne å lik juicen no....men æ va en av dæm som sa at du mått holde for nesen å svelg...Men denne jusen ER virkelig ikke ille altså. Hvorfor alle sa det var så grusomt at jeg så for meg "holde for nesen, svelge og brekke meg" fatter jeg ikke
Jeg spiser ikke havregrøt!
Jeg pleier spise havreGRYN med sukker og melk
D e jo sunnar enn mytji ainna mat da.Det er det, men med litt mer sukker enn nødvendig, og godt med rosiner i tillegg, så er det liksom ikke spesielt sunt lenger...
Hehehehehe,du kainn jo spis det hver kveldDu må slutte å snakke om havregrøt med sukker på, jeg får lyst på det hver kveld jeg nå.
"Tomato tomato" (uttalt først på engelsk og så på italiensk, sånn som det uttrykket er - innser at det egner seg dårlig på trykk!)
Havregryn blir fort til havregrøt med litt vann i mikroen, og med sukker på. Namenam. Og hver gang du nevner det så får jeg et enormt sug og MÅ ut på kjøkkenet og koke meg en bitteliten havregrøt i mikro'n.
Hehehehehe,du kainn jo spis det hver kveld![]()
Vi lager havregrøt i mikroen til ungene mange ganger i uka (med melk da, ikke vann) så jeg vet jo det, men det smaker...... VELDIG annerledes.
D e jo sunnar enn mytji ainna mat da.Bedre enn potetgull å sjokolade t kvelds....
Men du treng jo ikke å ha sukker på,du kainn jo ha sånn stevia eller diabetessukker...Nei, jeg skal ikke ha sukker til kvelds hver kveld. Det er jo målet mitt å ha totalt sukker kutt for å bedre forhold for en liten spire.![]()
Mmmm,kakao e godtSer den. Men nå som det er høst er det så kos med varmen. Har lyst på kakao også.
Ser den. Men nå som det er høst er det så kos med varmen. Har lyst på kakao også.