**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
åååh jeg vil ikke på jobb imorgen :schocked028

Gubben dro t svigermor for å skifte dekk,sia d e meldt snø imårra :p

Huff,sitt å spise sjokolade å potetgull...Burde eller vorre ut å gått en tur:p

Leggetid her

Sett big bang theory sammen med mannen. Opptak fra en eller annen dag. Nå er det leggetid.

Morgen! :D

Arti å sjå på derre el-testan...dæm blir faktisk sterkere å sterkere for hver dag :)

Mikke mus klubb hus e poppis på mårran her gitt, mens mamma`n sløve :)

God morgen! :)

Jeg er spent på testen din kl. 11 i dag Sara. :p Spennende om de blir gradvis sterkere nå.

Høres jo ut som noe for meg som ikke tåler å se blod :p

Måtte bare svare på denne, siden jeg ikke var her i går kveld. :p

Hihi... Njaei, kanskje ikke, men hvordan synes du det går med tamponger eller bind? Jeg synes de er mye mer grisete og ekle enn menskoppen. Menskoppen får jeg ut mens jeg sitter på do og setter meg på en måte litt på huk over do. Så da tar jeg den ut ved å klemme sammen tommelen og pekefingeren rundt den og trekke den ut, så snur jeg den og tømmer den. Det kan du gjøre uten å se ned. Så er det bare å ta ett tørk nedentil for sikkerhetsskyld, trekke ned i do og bort til vasken. Varmt vann, vaske menskoppen under vannet, trenger fortsatt ikke se ned før du har skylt en stund. Da burde du se ned at den er ren, og dytte den opp igjen. Så det går an. Tamponger og bind er jo alltid grisete og noen ganger lukter de. Æsjogfysj. :p

Men jeg besvimer ikke av blod, så jeg skal ikke uttale meg på vegne av deg!

Da jeg hadde tr forrige gang var vi på hyttetur og gikk på fjelltur. Det var jo helt fantastisk! 7-8 timer utendørs, uten do, tisser i lyngen, og kan bare glemme at jeg har tr på besøk!!! Det var jo bare ekkelt når man gikk med tampong, kunne jo ikke skifte da, og da er det jo fryktelig uhygenisk (sopp-bombe).

Og Sara - at du ikke har bestilt deg menskopp enda er jeg jo fortsatt litt forundret over. Jeg forstår at du håper å ikke bruke den på ett år, men om den ligger i skapet i ett år er den jo fortsatt helt like fin. Hihi.. Vi satser på at du kan vente ett år med å bestille den allikevel!

Og Sara - at du ikke har bestilt deg menskopp enda er jeg jo fortsatt litt forundret over. Jeg forstår at du håper å ikke bruke den på ett år, men om den ligger i skapet i ett år er den jo fortsatt helt like fin. Hihi.. Vi satser på at du kan vente ett år med å bestille den allikevel!

Jeg har jo bare tenkt på det i... 3 år ? Et svangerskap og 22 mnd uten mens etter fødsel inkludert

Jeg bruker tid på å bestemme meg... Trives jo med tøybind egentlig

Lenge til 11...

Dumt å se din lave temp igjen.

Japp. Og full blødning etter frokost. Så nå er menskoppen på plass og pp 5 er offisielt i gang. Jeg har bestemt meg for at det har vært to kjemiske (kan jo ikke få 5 tester med "noe" og svake streker fordelt på 2 pp'er uten at det er noe). Så da ser jeg positivt på det akkurat nå. Vi har sædceller, eggceller og sannsynligvis ikke tette eggledere. Det er jo fantastisk. Og at kroppen faktisk da prøver å bli gravid annenhver pp i snitt er jo veldig bra. Sånn må jeg tenke i dag. Så nå er "sørgeperioden" over, og jeg er klar for å heie på alle andre de neste ukene. :)

Ja, tiden frem til 11 er grusom. Jeg gruer meg allerede til EL-teste-dagene.

Jeg har jo bare tenkt på det i... 3 år ? Et svangerskap og 22 mnd uten mens etter fødsel inkludert

Jeg bruker tid på å bestemme meg... Trives jo med tøybind egentlig

Hihi.. Jamen da er det jo ikke noe problem. Jeg mente ikke å pushe jeg altså, jeg bare er så superfornøyd selv.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp