Hehehehe,furtebua....Tihi ja gubben min er vekk og henger i furtebua til en kamerat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehe,furtebua....Tihi ja gubben min er vekk og henger i furtebua til en kamerat![]()
Ja han stikker dit når jeg ser på noe på tv han ikke gidder å se, eller jeg ligger med migrene osv.E det der han går når han ikke får det han vil ha![]()
Mmmm, skoilla hatt ei sånn furtebu vi åJa han stikker dit når jeg ser på noe på tv han ikke gidder å se, eller jeg ligger med migrene osv.
HeheheheheheJeg så ferdig en film på netflix ista som han ikke gadd å seSå da stakk han!
FornuftigFurtebu har vi ikke, og ikke egentlig behov for heller. Vi hr to sofaer, hvor man kan sitte vendt bort fra tv'n, og avtale om at når han ser noe jeg ikke vil se, bruker han øreklokker, også sitter jeg ed pc og ser andre veien. Se ting han ikke vil se gjør jeg stort sett når han ikke er hjemme. Han trener jo 2-4 ganger i uka, så da har jeg et par timer for meg selv, og tid nok til å se det lille jeg ser av tv.
Hørtes kjekt ut me 2 sofaer...vi har itj plass t det viDe to sofaene er dog mest for å ha plass til gjester og bursdagsselskap, men tidvis praktisk i hverdagen også![]()
Du får ta det igjæn seinar vettuLaber skravleaktivitet av meg i kveld.
Hørtes kjekt ut me 2 sofaer...vi har itj plass t det vi![]()
Du får ta det igjæn seinar vettu![]()
Det blir lite aktivitet av mæ å framover,så må bærre prøv å skriv masse mens æ kainn![]()
Ååååå,sjer bærre bilda av positive testa, ul-bilda,gravidmaga å nyfødt på facebook for tia.....æ blir sååååå babysyk![]()