**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
E det der han går når han ikke får det han vil ha :);)

Ungene sover. og her er jeg .

Mannen setter seg antakelig på bussen hjem om 20 minutter. I mellomtiden er jeg alene hjemme.

Friends på tv, bv på pc'n, sims på mobilen (men mobilen må lade)

E det der han går når han ikke får det han vil ha :);)
Ja han stikker dit når jeg ser på noe på tv han ikke gidder å se, eller jeg ligger med migrene osv.

Jeg så ferdig en film på netflix ista som han ikke gadd å se :P Så da stakk han!

Ja han stikker dit når jeg ser på noe på tv han ikke gidder å se, eller jeg ligger med migrene osv.
Mmmm, skoilla hatt ei sånn furtebu vi å ;) Eller, vi har jo kjellerstua...dit går gubben om hainn vil sjå nå ainna på tv enn mæ,å æ e tvsjef :)

Laber skravleaktivitet av meg i kveld.

Furtebu har vi ikke, og ikke egentlig behov for heller. Vi hr to sofaer, hvor man kan sitte vendt bort fra tv'n, og avtale om at når han ser noe jeg ikke vil se, bruker han øreklokker, også sitter jeg ed pc og ser andre veien. Se ting han ikke vil se gjør jeg stort sett når han ikke er hjemme. Han trener jo 2-4 ganger i uka, så da har jeg et par timer for meg selv, og tid nok til å se det lille jeg ser av tv.

De to sofaene er dog mest for å ha plass til gjester og bursdagsselskap, men tidvis praktisk i hverdagen også :)

Furtebu har vi ikke, og ikke egentlig behov for heller. Vi hr to sofaer, hvor man kan sitte vendt bort fra tv'n, og avtale om at når han ser noe jeg ikke vil se, bruker han øreklokker, også sitter jeg ed pc og ser andre veien. Se ting han ikke vil se gjør jeg stort sett når han ikke er hjemme. Han trener jo 2-4 ganger i uka, så da har jeg et par timer for meg selv, og tid nok til å se det lille jeg ser av tv.
Fornuftig :)

Det blir lite aktivitet av mæ å framover,så må bærre prøv å skriv masse mens æ kainn :)

Ååååå,sjer bærre bilda av positive testa, ul-bilda,gravidmaga å nyfødt på facebook for tia.....æ blir sååååå babysyk :p

Hørtes kjekt ut me 2 sofaer...vi har itj plass t det vi :p:)

Vi har faktisk ganske stor stue. Ubrukelig på mange måter med sine skråtak som gir lite plass til skap, men stort gulvareal, så to hjørnesofaer har vi :)

Det blir lite aktivitet av mæ å framover,så må bærre prøv å skriv masse mens æ kainn :)

Det funker jo det også.

Egentig er jeg jo ikke tom for snakk jeg heller, når jeg bare finner innlegg å sitere og svare på :)

Kakekrigen er viiiiiiirkelgi ikke min type tv altså!

Gidder jeg strekke meg etter fjernkontrollen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp