Kjenne t dein følelsen....Jeg må tømme oppvaskmaskina. Virker som et kjempe oppdrag!Aff jeg er så sliten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenne t dein følelsen....Jeg må tømme oppvaskmaskina. Virker som et kjempe oppdrag!Aff jeg er så sliten!
Gubben min e heim no så æ får god tid t å værra innpå herJeg har servert ungene frossenpizza til middag.... ikke akkurat god mor, men det var enkelt, kjapt og gjennomførbart. All respekt for alenemødre, jeg er ikke skapt for slikt, jeg gleder meg til mannen kommer hjem. Det er dessverre ikke før klokka nærmer seg ni er jeg redd, så derved skal jeg ha i dem kveldsmat og gjennom kveldsstell og legge dem alene, noe som medfører myyyye mindre skravletid enn vanlig (det er mannen som pleier å legge dem)
Æ synes itj d e læng sia æ gjekk gravid me første, å no har æ 3 barn på 3 år å prøve på den 4 noJa, det gjør den også.
Den bitte lille babyen min, er f.eks førskolegutt. Lillesøstra er passert 2,5 og ikke helt baby hun heller. Vi nærmer oss dessuten snart et års prøvetid på nummer tre.
Det ønske æ å !!Jeg har så lyst at det skal klaffe for deg nå jeg!!!
3 barn på tre år er ikke oppnåelig for meg, i alle fall.
Vi begynner prøving på neste så snart jeg får igjen mens etter fødsel. Det blir altså bare sånn at det likevel ble 2,5 år mellom de to første, og åpenbart godt over 3 år mellom de neste. (det skulle vært knapt tre år, jeg hadde jo termin tre uker før bursdagen hennes, men den mistet jeg)
Vi hadd planlagt 3 barn, med ca 2 år imellom...men æ har jo blitt gravid på prevensjon 2 ganga
Men æ regne med ting tar tid gangen her, sia at no planlegge vi en tilBruke som regel å ta lengre tid når man tenke masse på el å sånt...
![]()
Dokk e no heldig som får barn daGravid på prevensjon blir jeg i alle fall ikke, i det hele tatt blir jeg ikke lett gravid. Jeg har nok pco(s) og mannen antakelig ikke verdens beste sædkvalitet (eller kvantitet) så vi har våre utfordringer, men vi får flotte unger, de bare kommer ikke så fort.
Dokk e no heldig som får barn daKjenne mang some ufrivillig barnløs desverre....
Da får det bare ta litt tid å bli gravid,så læng resultatet blir bra
Plutselig så blir du gravid igjæn vettu!!!!![]()
Ska ta me lillemor å ta et lite bad![]()
Sende dæ masse gravidstøv æ å krysse alt æ kainn for at du får en positiv test snart!!!Ja, vi kom jo igang med utredning for vår ufrivillige barnløshet i jakten på eldste. Det var da jeg var hos en gynekolog sin viste meg de mange cystene på eggstokkene mine, egg som ikke har sluppet som de skulle. Og mannen avla den sædtesten som var.... elendig. Han skulle ta en ny etter noen mnd, men da var jeg gravid, så legen så ikke poenget. Og andre kom jo etter bare 8 mnd prøving, så da gjorde vi ikke noe mer med det. Siden jeg ble gravid igjen etter bare 6 mnd denne gangen tenkte vi at det skulle gå lett, men det varte bare ei uke, og siden har månedene gått.
Men, vi satser på at i skal klare det tilslutt.
Har ikke badekarMe tooKanskje ta et bad
![]()
Har ikke badekar![]()
Jeg vil ha begge deler, men vi har ikke plass til badekar her. Da må vi bygge om badet, og det er så styrete når det ikke er her vi skal bo resten av livet. Vi skal flytte om et par år, med en gang muligheten åpner seg, til hjemstedet mittBadekar er fint altså.
Der vi bodde før hadde vi et stort hjørnebadekar. (Der er yngste født, faktisk)
Her har vi et helt vanlig badekar, det er ikke like god plass der, men det er fortsatt et badekar. Jeg liker badekar. Men jeg kan ikke BARE ha badekar, jeg synes å vaske hår i badekar er stress og styr, så jeg foretrekker å gå inn i dusjen for å vaske håret.
Jeg vil ha begge deler, men vi har ikke plass til badekar her. Da må vi bygge om badet, og det er så styrete når det ikke er her vi skal bo resten av livet. Vi skal flytte om et par år, med en gang muligheten åpner seg, til hjemstedet mitt![]()