**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gler mæ t gubben kjæm heim,da ska vi øv oss på å lag baby ;)

Jeg er uansett langt unna el da, så det er ikke noe sånn viktig for baby, men jeg liker jo fyren...

Får man utslag på derre el-testan uansett....:confused005

Æ har hatt 2 streker på derre EL-testan kvar dag no....lure pånår dæm blir sterkar æ :p

Æ har hatt 2 streker på derre EL-testan kvar dag no....lure pånår dæm blir sterkar æ :p

for din del, helt umulig å forutse

Du "fremprovoserte" en mens, som ikke kroppen din hadde planer om å komme med. Det er ikke noe som tilsier at den da nødvendigvis stiller opp med EL to uker senere. Du er derved antakelig litt sånn som jeg er hver mnd... det kommer nok en eller annen gang.

Vi får bare vente og se.

for din del, helt umulig å forutse

Du "fremprovoserte" en mens, som ikke kroppen din hadde planer om å komme med. Det er ikke noe som tilsier at den da nødvendigvis stiller opp med EL to uker senere. Du er derved antakelig litt sånn som jeg er hver mnd... det kommer nok en eller annen gang.

Vi får bare vente og se.

Det e bærre å smør sæ me tålmodighet ja :rolleyes: Å æ e verdens mest utålmodige person :)
Bra æ har masse el-testa ligganes, for æ kjæms t å bruk nån innimellom framover...sex har æ jo uansett :)
Nei, det skjer når det skjer ;)

Æ like egentlig itj honey booboo eller ka hu no hete......meeen,æ like samholdet å kjærligheten t familien :)

Jeg er uansett langt unna el da, så det er ikke noe sånn viktig for baby, men jeg liker jo fyren...
Haha godt å høre, det er en fordel!

Nå skal vi legge oss og se The Mentalist <3 Endelig har sesong fem kommet ut, og vi kan kose oss en episode på senga igjen! :D Jeg digger Patrick Jane!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp