Syns du skal nevne det for legen din!
- Tester med appen -
Takk. Jeg angret meg litt på at jeg buser ut med tankene mine her inne hvor det er mange som har prøvd så lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du skal nevne det for legen din!
- Tester med appen -
Ta det opp med legen når du likevel er der.
Takk. Jeg angret meg litt på at jeg buser ut med tankene mine her inne hvor det er mange som har prøvd så lenge.
Tiden går.
Menskoppen.....?Nå skal jeg koke menskoppen min, den er jeg faktisk glad i. Eneste positive når tr banker på døren.
Jeg vet ikke om jeg får til å skravle i kveld. Må jobbe. Du har ikke oppdatert EL-tråden din Sara.
Det at pp`ne glir inn i hverandre er helt sant!Datt innom her jeg. Ville bare si til deg, Lykkeliten_86, at det er ingenting som er så frustrerende som å ikke bli gravid når man prøver. Man vil jo ha positiv test "med en gang". Det er lov å være frustrert og utålmodig, og det er lov å kjenne på det selv om man ikke har prøvd like lenge som andre travere her inne. Jeg syntes faktisk at det ble lettere etterhvert, og at det var mer frustrerende i begynnelsen. Jeg vet ikke, tror det vendte en gang etter at vi rundet 1 år som prøvere, da havnet vi liksom i en annen "bås", og ppene gled litt inn i hverandre.
Heilt enigIgjen så er det fantastisk med dere her inne.![]()
Godt å endelig få vit det no daJeg har jo tydeligvis ikke eggløsning hver gang, føler vi har kasta bort et år på prøving. Tenk om jeg hadde visst det for et år siden!
Datt innom her jeg. Ville bare si til deg, Lykkeliten_86, at det er ingenting som er så frustrerende som å ikke bli gravid når man prøver. Man vil jo ha positiv test "med en gang". Det er lov å være frustrert og utålmodig, og det er lov å kjenne på det selv om man ikke har prøvd like lenge som andre travere her inne. Jeg syntes faktisk at det ble lettere etterhvert, og at det var mer frustrerende i begynnelsen. Jeg vet ikke, tror det vendte en gang etter at vi rundet 1 år som prøvere, da havnet vi liksom i en annen "bås", og ppene gled litt inn i hverandre.