**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Syns du skal nevne det for legen din!

- Tester med appen -

Takk. Jeg angret meg litt på at jeg buser ut med tankene mine her inne hvor det er mange som har prøvd så lenge.

Takk. Jeg angret meg litt på at jeg buser ut med tankene mine her inne hvor det er mange som har prøvd så lenge.

Veit du, det var like frustrerende når jeg var i 4. pp! Jeg har aldri holdt en positiv test i hånda mi før, men det må jo være utrolig frustrerende med kjemisk! Og jeg unner ingen å gå i en evighet og prøve, så snakk med legen din du :) Og er det noen langtidsprøvere her som ikke tåler at man er utålmodig med lavere pp- tall så må de nok spole tilbake. Skal vedde på at de var like spente og småfrustrerte som du er nå :)

Og skal du uansett til legen, så nevn det for h*n :)

Takk takk takk. Jeg ble virkelig deppa jeg. Får skjerpe meg nå. :p Godt at du husker at du var utålmodig i pp 4 også. Det er vel bare sånn det er. Og jeg nevner der for legen, skal dit på fredag for noe helt annet, men pleier å få god nok tid til at jeg kan rekke å nevne noe ekstra.

Ja. Rart med det. Vanligvis synes jeg at alt går tregt. Tr varer i en EVIGHET, så skal man tempe og teste og vente på EL, og så er det evinnelige DPO-land. Og allikevel forsvinner syklusene og pp-tallet stiger, og vi må vippe over nytt ark på kalenderen.

Nå skal jeg koke menskoppen min, den er jeg faktisk glad i. Eneste positive når tr banker på døren.

Jeg vet ikke om jeg får til å skravle i kveld. Må jobbe. Du har ikke oppdatert EL-tråden din Sara.

Jeg har jo tydeligvis ikke eggløsning hver gang, føler vi har kasta bort et år på prøving. Tenk om jeg hadde visst det for et år siden!

Nå skal jeg koke menskoppen min, den er jeg faktisk glad i. Eneste positive når tr banker på døren.

Jeg vet ikke om jeg får til å skravle i kveld. Må jobbe. Du har ikke oppdatert EL-tråden din Sara.
Menskoppen.....?

Menskopp tenker jeg stadig at jeg skulle hatt

Test - tråden får bilde hjemmefra, men veldig negativ i dag

Datt innom her jeg. Ville bare si til deg, Lykkeliten_86, at det er ingenting som er så frustrerende som å ikke bli gravid når man prøver. Man vil jo ha positiv test "med en gang". Det er lov å være frustrert og utålmodig, og det er lov å kjenne på det selv om man ikke har prøvd like lenge som andre travere her inne. Jeg syntes faktisk at det ble lettere etterhvert, og at det var mer frustrerende i begynnelsen. Jeg vet ikke, tror det vendte en gang etter at vi rundet 1 år som prøvere, da havnet vi liksom i en annen "bås", og ppene gled litt inn i hverandre.

Datt innom her jeg. Ville bare si til deg, Lykkeliten_86, at det er ingenting som er så frustrerende som å ikke bli gravid når man prøver. Man vil jo ha positiv test "med en gang". Det er lov å være frustrert og utålmodig, og det er lov å kjenne på det selv om man ikke har prøvd like lenge som andre travere her inne. Jeg syntes faktisk at det ble lettere etterhvert, og at det var mer frustrerende i begynnelsen. Jeg vet ikke, tror det vendte en gang etter at vi rundet 1 år som prøvere, da havnet vi liksom i en annen "bås", og ppene gled litt inn i hverandre.
Det at pp`ne glir inn i hverandre er helt sant!

Godt å værra færdi på jobb å innpå her igjæn ;)

Ska lag middag t ongan å spis,men må skravle litt innimellom å ta igjæn dokker :)

Jeg har jo tydeligvis ikke eggløsning hver gang, føler vi har kasta bort et år på prøving. Tenk om jeg hadde visst det for et år siden!
Godt å endelig få vit det no da :) Så blir det kanskje lettere å bli gravid:)

Takk! :) Det er heldigvis bare en liten stund med depping før jeg tar tak i ny syklus i stedet. Jeg bare vil passe på å være litt ydmyk når jeg depper, for jeg vet jo at det dessverre er en del her inne som har veldig mange pp'er. Det er heldigvis veldig mye god støtte og få her inne selv for oss som er nybegynnere på å telle pp'er. :love7

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp