**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror jeg har kjemiske jeg. Det er jo på en måte positivt (kan virke som både egg og sæd virker (delvis hvert fall) og at eggleder ikke er tett... Håper jo på en måte det. Litt samme som når noen sier at de er glad for å ha hatt en SA for da vet de i det minste at de kan bli gravide..

Skjønner hva du mener

Jeg trodde du skulle opp litt tidligere siden det ble en del ekstra på deg når gubben dro. :p

Nei, jeg forberedte litt i går, og kom litt senere avgårde. Likevel på jobb før åtte, samtidig med at han landet i Oslo, så morgenen gikk fint.

Nei, jeg forberedte litt i går, og kom litt senere avgårde. Likevel på jobb før åtte, samtidig med at han landet i Oslo, så morgenen gikk fint.

Du er flink! Du klarte å forberede i går ja, tross skravletempoet her inne?

Oppdatert topp 100 nå. Alle ligger 4 ganger på lista. :p Hikke-liste.

Tuppeline: 9. plass
Lykkeliten: 10. plass
Sara: 16. plass
FruJohnsen: 42. plass

Altså, nå skrev jeg faktisk plassering, ikke alle fire numrene man ligger på i øyeblikket.

Oppdatert topp 100 nå. Alle ligger 4 ganger på lista. :p Hikke-liste.

Tuppeline: 9. plass
Lykkeliten: 10. plass
Sara: 16. plass
FruJohnsen: 42. plass
Ha ha 42! Ja ja jeg er på topp 100 iallefall da. Dere er flinke damer!!

*Taster fra Samsungbabyen*

Får vi ekstrapremie for å ligge 4 ganger på lista?

Ha ha 42! Ja ja jeg er på topp 100 iallefall da. Dere er flinke damer!!

Flinke? Haha.. Sara har liksom gitt oss en utfordring her, så vi tar det på alvor. :p

Gjett hvem som ligger hjemme i senga med hodepine? MEG!!! Tror jeg har avverget et migreneanfall med å bli hjemme. Latterlig dårlig samvittighet så klart..

Flinke? Haha.. Sara har liksom gitt oss en utfordring her, så vi tar det på alvor. :p
Synd det kun går an å trykke liker fra appen, for den skulle rates som morsom!!

Får vi ekstrapremie for å ligge 4 ganger på lista?

Kanskje du må få 4 like premier om du trekkes til vinner. Det hadde passet bra, for da kan én av oss vinne 4 stellebager og så kan vi dele!

Gjett hvem som ligger hjemme i senga med hodepine? MEG!!! Tror jeg har avverget et migreneanfall med å bli hjemme. Latterlig dårlig samvittighet så klart..

Haha.. Synes kroppen din er morsom som skal "dra deg ned igjen" når det skjer mye bra på en gang. Nuvel, du får overleve den hodepinen, for dette er din pp!

Haha.. Synes kroppen din er morsom som skal "dra deg ned igjen" når det skjer mye bra på en gang. Nuvel, du får overleve den hodepinen, for dette er din pp!
Jeg synes der er ganske latterlig, akkurat som om den får for mye av det gode og henger seg opp eller noe. Kjenner jeg har vanskelig for å skrive og leser mye feil, så det er et slags migreneanfall det het også.. jau jau

Og jada, nå er det like før det klaffer her!! Så det så! Lurer på hvordan kroppen reagerer på det..

Og jada, nå er det like før det klaffer her!! Så det så! Lurer på hvordan kroppen reagerer på det..

Tja. Du får vel et vanskelig svangerskap, men en fantastisk fødsel og så migrene en dag eller to? Før du har mange år med en herlig liten en? ;) Neida, krysser fingrene for at kroppen din takler det utmerket.

Nå har jeg lest meg opp på dette med kjemiske. Det er mange som får hjelp av legen sin som om det skulle vært tidlig SA. De tar blodprøver får å sjekke hormoner og får progsteron. Hmm.. Kanskje jeg skal nevne det for legen min. Det er jo kjedelig hvis det nå er sånn at vi lett får til befruktning, men så er det livmoren min som er en kjerring og ikke klarer å gjøre jobben sin.

Og time hos gynekolog én uke etter EL for å måle tykkelsen på livmorslimhinnen.

Jeg vet jo at vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt, så jeg skal egentlig ikke klage. Jeg tror likevel jeg bare må nevne det for legen min. Siden jeg skal innom der nå snart uansett.

Syns du skal nevne det for legen din!

- Tester med appen -

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp