Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Vi har vært mye ute <3Huffda. Håper du har fint vær i det minste da, her er det strålende sol.![]()
Nå sitter jeg i rent hus og en helt nyforelsket følelse i kroppen <3 Vi hadde spontansex i stua istad, det var helt fantastisk! Nå sitter vi med popkorn og ser på Alt for Norge! Så er det åndenes makt, og i morgen skal vi feire at det er seks år siden vi ble kjærester! Det skal markeres med sushi! Jeg har sikla på sushi siden torsdag...!!
Den ble ganske så braSlett ikke en dårlig dag det, da!
Den ble ganske så bra![]()
Høres ut som en super dagNå sitter jeg i rent hus og en helt nyforelsket følelse i kroppen <3 Vi hadde spontansex i stua istad, det var helt fantastisk! Nå sitter vi med popkorn og ser på Alt for Norge! Så er det åndenes makt, og i morgen skal vi feire at det er seks år siden vi ble kjærester! Det skal markeres med sushi! Jeg har sikla på sushi siden torsdag...!!

Idag har vi bærre kosa ossUtrolig godt me ei frihælg asså
![]()
Vi hadd spontansex i forrigårs, på stua å naboan kjika rett inn......flauuuuut!!!!Nå sitter jeg i rent hus og en helt nyforelsket følelse i kroppen <3 Vi hadde spontansex i stua istad, det var helt fantastisk! Nå sitter vi med popkorn og ser på Alt for Norge! Så er det åndenes makt, og i morgen skal vi feire at det er seks år siden vi ble kjærester! Det skal markeres med sushi! Jeg har sikla på sushi siden torsdag...!!