**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sjekke nye avatarn min da :)
Bra stolt av lille trønderjenta mi :love7

Det blir itj fart,uten bart, som vi sei i trøndelag :dance011

Fytti katta jeg eeer så mett og kavlm :( spiste alt for mye panna cotta isted! :rolleyes: er på tur hjem etter å ha tilbringt helgen hos foreldrene mine nå! Skal bli godt å fått lagt lillegullet og bare slenge en frossen pizza i ovnen å drye tiden lengst mulig før det blir senga og plutselig opp til jobb!!

Har hatt en del magesmerter/murringerog en rar følelse i puppene i det siste.. har et svakt håp på at det er en liten spire som holder på inni der!:oops:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Vi kan nok også spise taco i kveld, det ble mye rester, men det spørs om vi orker, spist bra mye i dag...

Nå er jeg klar for skravlekveld.

sjekke hvor jeg ligger på lista skal jeg straks gjøre, men bare varsle min skracleklarhet.

Ungene sover.
Jeg har sykla ei mil (i kjelleren)
Jeg har dusja.
Bunadsskjorta ligger i kaldt vann.

Og jeg er veldig, veldig glad for at mamma et år fikk beskjed fra husfliden at bunadsskjorta først skal ligge i kaldt vann over natta før den skal vaskes. Så slipper jeg gjøre det i kveld. (den må jo håndvaskes)

Nå sitter jeg i rent hus og en helt nyforelsket følelse i kroppen <3 Vi hadde spontansex i stua istad, det var helt fantastisk! Nå sitter vi med popkorn og ser på Alt for Norge! Så er det åndenes makt, og i morgen skal vi feire at det er seks år siden vi ble kjærester! Det skal markeres med sushi! Jeg har sikla på sushi siden torsdag...!!

57 og 58

Oppdatert i dag tidlig.

Har jo ikke skravlet i mellomtiden, det har nok de andre, så jeg er nok lavere nå. 57 og 58 er jo i virkeligheten bare rett over 30, så det er noen plasser ned det også, og altså ytterligere ned i dag vil jeg tro, så godt nede på 30- tallet ved neste oppdatering, antar jeg.

Nå sitter jeg i rent hus og en helt nyforelsket følelse i kroppen <3 Vi hadde spontansex i stua istad, det var helt fantastisk! Nå sitter vi med popkorn og ser på Alt for Norge! Så er det åndenes makt, og i morgen skal vi feire at det er seks år siden vi ble kjærester! Det skal markeres med sushi! Jeg har sikla på sushi siden torsdag...!!

Slett ikke en dårlig dag det, da!

Min dag har vært definitivt mindre preget av nærhet til mannen.

Og ikke er han hjemme heller, han er på fotballtrening. Han kommer nok hjem om en liten time, og etter en dusj kommer han til å be om pc'n for å få sendt en jobbsøknad, og da er det leggetid for meg i alle fall.

sliten fra topp til tå.

Jeg kjenner at jeg er bra trøtt nå.

Så om det ikke er noen her som vil skravle emd meg kan jeg finne på å sovne i sofaen.

Jeg kjenner på et vis at jeg er sulten også, og det skulle jeg jo egentlig slett ikke være etter masse koldtbord og masse kake. Men det er jo en stund siden da. Det spørs om jeg ryker på kveldsmat i dag igjen. Jeg prøver å kutte ut den, rett og slett fordi jeg har innsett at vekta går feil vei. Men i dag har jeg ingen ambisjoner om å være flink likevel, og det ER jo rett og slett et måltid for lite i dag (men et par kaker for mye) så jeg trenger nok kveldsmat...

Idag har vi bærre kosa oss :) Utrolig godt me ei frihælg asså ;)

Høres ut som en super dag :love022:hello2

Vi hadd spontansex i forrigårs, på stua å naboan kjika rett inn......flauuuuut!!!!:laughing025

Kvalm...!! Og vondt i magen :(

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp