**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, greit å slappe av litt. Forhåpentligvis nærmer vi oss slutten på livet uten barn, så jeg burde vel nyte det litt. :) Ja, jeg tror det skal gå bra og kose seg i hagen i det fantastiske været vi har her i dag. :)
Du får nyt det så læng det vare :) Men helt ærlig,så blir livet mytji beir med barn, å man får slappa av da å :)
Heldig dokk som har finver!!! Her e d litt regn å småkaldt xsmile8
Kos dæ masse ut i hagen idag :)

Du får nyt det så læng det vare :) Men helt ærlig,så blir livet mytji beir med barn, å man får slappa av da å :)
Heldig dokk som har finver!!! Her e d litt regn å småkaldt xsmile8
Kos dæ masse ut i hagen idag :)

Jeg gruer meg overhodet ikke til å endre livet med barn, det er derfor vi prøver! :D Jeg ser jo allikevel at noen ting endrer seg, og at vi har mer frihet nå enn vi kommer til å ha. Jeg synes ikke det er et tap, men nå som prøvingen tar tid så velger jeg å se på det som en fordel all tiden ekstra vi får som et par. :p Jeg har mer lyst til å bli vekket kl. 4 og vandre rundt i ammetåken med strekkmerker på magen, for å si det sånn, akkurat nå er det drømmen mer enn en sofa for meg selv på lørdag formiddag. ;)

Jeg gruer meg overhodet ikke til å endre livet med barn, det er derfor vi prøver! :D Jeg ser jo allikevel at noen ting endrer seg, og at vi har mer frihet nå enn vi kommer til å ha. Jeg synes ikke det er et tap, men nå som prøvingen tar tid så velger jeg å se på det som en fordel all tiden ekstra vi får som et par. :p Jeg har mer lyst til å bli vekket kl. 4 og vandre rundt i ammetåken med strekkmerker på magen, for å si det sånn, akkurat nå er det drømmen mer enn en sofa for meg selv på lørdag formiddag. ;)
Livet blir nåkka heilt ainna ja, man miste frihet å sånne ting, men det e et valg man tar :)
Dokk får kos dokk masse no mens dokk kainn,plutselig har dokk en liten en, som kreve masse :)

Livet blir nåkka heilt ainna ja, man miste frihet å sånne ting, men det e et valg man tar :)
Dokk får kos dokk masse no mens dokk kainn,plutselig har dokk en liten en, som kreve masse :)

Det håper jeg og!!! :)

SNOPESYK! Det er lørdag, jeg tror ikke mannen er helt i form, han ligger og sover fortsatt. Jeg burde starte å gjøre fornutfige ting, men jeg har krøpet opp i sofaen med strikketøy og voffsen vår. Jeg skal snart ut i hagen og ordne mer. Snart vinter nå, så da er det greit å gjøre høstavslutningen i hagen.

Fantastisk vær her i dag, håper dere andre har sol dere og. :)
Ska kjøp mæ masse snop i sverige nå :D kan æ spør koss hund du har?

Sent from my iPhone using BV Forum

Da e besøket komme å dratt....på litt shopping :D Æ å lillemor kose oss litt alein imens :)

Koselig me så mang gravide innpå her i d siste, håpe å følge etter snaaaart ;)

Ska kjøp mæ masse snop i sverige nå :D kan æ spør koss hund du har?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en liten kosehund, men jeg har ikke så lyst til å si rasen for jeg prøver å holde meg litt anonym. Jeg kan røpe at hun ser litt ut som en bamse i "ansiktet", hun er renraset og hun er veldig snill, lydig og koselig. :) Veldig hyggelig med en firbent venn i disse prøvetider.

Misunnelig på snopet ditt, skal nok ha lørdagsgodt i kveld her vi og!

Krysse fingran !!!!:) Dokk har no itj prøvd så læng enda, så kainn skje når som helst no :)

Nope, vi har snart prøvd i 4 måneder. Det er ikke lenge i det hele tatt, så jeg skal ikke klage. Blir bare lei meg hver gang tr kommer, men må prøve i mange måneder til før jeg skal klage på at det tar tid! :)

Nope, vi har snart prøvd i 4 måneder. Det er ikke lenge i det hele tatt, så jeg skal ikke klage. Blir bare lei meg hver gang tr kommer, men må prøve i mange måneder til før jeg skal klage på at det tar tid! :)
Man har jo et håp etter hver el,så man blir jo litt skuffa når tr kjæm.... :rolleyes:

Litt irritert på tante som ble skuffet over at hu fekk gutt gangen her,for hu villa ha ei jente....:rolleyes:
Hu har 2 gutta å 1 jente ifra før......:)
Meeeeen, samtidig har æ litt forståelse å....d hadd jo vorre koselig me 2 av hver....

Hvor ofte oppdaterer listen seg? Jeg tenkte du skulle ha passert meg, siden dere skravlet mens jeg lå i armkroken til mannen i hele går ettermiddag. :p

Normalt sett en gang i døgnet tror jeg.

Jeg får vondt i hue av å spise egg og svin! Whaaaat O.o

Ja hva er det for noe a?? En slags allergisk reaksjon? Jeg har visst om svin en stund altså, får vondt i hodet av å spise for mye pølser, så jeg spiser som regel kalkun- og kyllingpølser. Men det er da veldig sært??

Ja hva er det for noe a?? En slags allergisk reaksjon? Jeg har visst om svin en stund altså, får vondt i hodet av å spise for mye pølser, så jeg spiser som regel kalkun- og kyllingpølser. Men det er da veldig sært??
Merkelige greier ja....aldri opplevd nå sånt æ :rolleyes:
Sikker på at du ikke e gravid?:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp