**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvordan gikk det med skravlingen i går Tuppeline og Sara?
Jeg sovnet med pcen i fanget jeg, så der gikk quizen rett ut av vinduet for min del :P
Hvem vant stelleveska?

Jeg sovnet med pcen i fanget jeg, så der gikk quizen rett ut av vinduet for min del :p
Hvem vant stelleveska?

Stellevesken vinner en eller annen som er blant de som ligger på de 20 første plassene på Topp 100 listen for oktober. Så det blir ikke avgjort før 1. november. Du kan trykke på "Medlemmer" øverst på siden her (fra nettleser, aner ikke hvordan man finner det på app). Der er det en underfane med Topp 100, og der kan man trykke frem og tilbake på de ulike månedene. Det er flere premier som trekkes ut til de som er på Topp 100 listen, og så er det noen ekstra premier som trekkes til de som er på de øverste 20 plassene. Derfor skravlemaraton her? ;)

Ingen vet hvem som vinner den, den trekkes blandt topp 20 i okt, altså når mnd er over.

Sara blir jo snart VIP-medlem også! :)

Det er vel i nov en gang, med et års medlemskap det kommer?

Det er vel i nov en gang, med et års medlemskap det kommer?

Jepp! Med over 6000 poeng så kan du sende en pm til moderator den 25. november og si: "Jeg er en veldig viktig person!" :D

Du får minne meg på det...

Du får minne meg på det...

Will do! :p

Jeg skal prøve å huske det. Måtte inn og sjekke stjerne- og poengregler i går nemlig, da skravlingen nådde nye høyder. Da ble jeg nysgjerrig på hvordan dette egentlig fungerer. Derfor jeg oppdaget at du også snart skulle ha VIP status.

Jeg sovnet med pcen i fanget jeg, så der gikk quizen rett ut av vinduet for min del :p
Hvem vant stelleveska?
Ingen som har vunnet enda....men, ska prøv så godt æ kan å kom inn på topp 20 :)

Vi har en liten kosehund, men jeg har ikke så lyst til å si rasen for jeg prøver å holde meg litt anonym. Jeg kan røpe at hun ser litt ut som en bamse i "ansiktet", hun er renraset og hun er veldig snill, lydig og koselig. :) Veldig hyggelig med en firbent venn i disse prøvetider.

Misunnelig på snopet ditt, skal nok ha lørdagsgodt i kveld her vi og!
Viss det er den jeg trur det er så har jeg veldig lyst på en sånnen ;) men der er ikke sambo enig :( blir ikke så vi skaffer oss hund før vi er gravide :) passer ikke nå når vi pusser opp hus å bor med svigers for øyblikket, gleder meg til å få en firbent i hus!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen som har vunnet enda....men, ska prøv så godt æ kan å kom inn på topp 20 :)

Jeg skal jobbe meg oppover på listene jeg også. Ja, for jeg kjenner at det blir skavlehumør i kveld også. Når jeg er ferdig å stryke tøy vel og merke, vi skal i barnedåp i morgen, så det er bunadsskjorte, dressskjorte, kjole og barnedress, ja, i det hele tatt... stryke.

Men litt skravling skal jeg da finne tid til. Skravle er gøy :)

Viss det er den jeg trur det er så har jeg veldig lyst på en sånnen ;) men der er ikke sambo enig :( blir ikke så vi skaffer oss hund før vi er gravide :) passer ikke nå når vi pusser opp hus å bor med svigers for øyblikket, gleder meg til å få en firbent i hus!

:) Det er utrolig hyggelig med en firbent i hus, men det kan jo være veldig mye jobb det første året. Bare vær obs på det. :) Veldig forskjellig fra hund til hund, egentlig litt som baby til baby. Mest kos totalt uansett da!

Jeg skal jobbe meg oppover på listene jeg også. Ja, for jeg kjenner at det blir skavlehumør i kveld også. Når jeg er ferdig å stryke tøy vel og merke, vi skal i barnedåp i morgen, så det er bunadsskjorte, dressskjorte, kjole og barnedress, ja, i det hele tatt... stryke.

Men litt skravling skal jeg da finne tid til. Skravle er gøy :)

Du er supereffektiv! :) Synes du rekker så mye i løpet av en uke.

:) Det er utrolig hyggelig med en firbent i hus, men det kan jo være veldig mye jobb det første året. Bare vær obs på det. :) Veldig forskjellig fra hund til hund, egentlig litt som baby til baby. Mest kos totalt uansett da!
Ja vet har hatt hund men måtte desverre avlive han :(

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ja vet har hatt hund men måtte desverre avlive han :(

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Huff. Det og hund-påkjørt-løpende-over-veien er marerittet man har litt i bakhodet når man har hund, eller, hvert fall jeg har det i bakhodet. Man blir jo veldig glad i disse skapningene. Og de har jo den fantastiske evnen som ingen mennesker har; de er glad i deg uansett og bestandig. Herlig! :) Håper du får deg en ny firbent venn raskt, det er så kos.

Huff. Det og hund-påkjørt-løpende-over-veien er marerittet man har litt i bakhodet når man har hund, eller, hvert fall jeg har det i bakhodet. Man blir jo veldig glad i disse skapningene. Og de har jo den fantastiske evnen som ingen mennesker har; de er glad i deg uansett og bestandig. Herlig! :) Håper du får deg en ny firbent venn raskt, det er så kos.
Ja, man blir super glad i de!
Blir neste år er planen :) vi er lit usikker på rase men det finner vi ut i mellomtiden ;)

Ja, man blir super glad i de!
Blir neste år er planen :) vi er lit usikker på rase men det finner vi ut i mellomtiden ;)

Ja, da har dere jo litt tid. Og det er jo en veldig hyggelig tid, lese om raser, bli kjent med raseklubber og oppdrettere. Nesten litt som et lite svangerskapsprosjekt. :p Jeg merket hvert fall at spenningen bygde seg voldsomt opp i det året det gikk før vi da endelig kunne dra og hente valpen vår. :love017

Stellevesken vinner en eller annen som er blant de som ligger på de 20 første plassene på Topp 100 listen for oktober. Så det blir ikke avgjort før 1. november. Du kan trykke på "Medlemmer" øverst på siden her (fra nettleser, aner ikke hvordan man finner det på app). Der er det en underfane med Topp 100, og der kan man trykke frem og tilbake på de ulike månedene. Det er flere premier som trekkes ut til de som er på Topp 100 listen, og så er det noen ekstra premier som trekkes til de som er på de øverste 20 plassene. Derfor skravlemaraton her? ;)

Jaok, jeg trodde det ble avgjort i dag jeg, derfor jeg spurte om de hadde kommet seg inn på lista eller ei :P
Men takk for innføringen, nå skjønner jeg litt mer av det som har vært "internt" for meg :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp