**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God morgen. I dag blir det en ny dag med jobbing, ble sent i går. Ikke så altfor mange timer i dag så det er godt. Etterpå så tenkte jeg å lage lasange med sønnen min. En koselig lørdag. Mannen er vekke på jobb i helga så det blir familiekos for barn og mor. Synes dagene blir lange uten å se mannen min så mye når vi jobber på hver vår kant og så masse. Men sånn er nå livet.

Dere får ha en fin lørdag, kommer nok på å japper litt på kvelden i dag også

Enda en time til butikkene åpner!

Eller, nei, kjapp sjekk, matbutikken åpner ni, senteret ti, så da kan jeg jo begynne der.

Så slipper jeg sitte her og vente.

Forresten opp på plass 29 på siste oppdatering, fra 42 eller noe sånn i går, så skravlinga ga uttelling, ja! Andre av dere er lenger oppe enn meg, da!

Søren at vi er hjemme med foreldrene mine i helga da! Rekker ikke å være innom BV uten at noen skal snike og se på hva jeg gjør på! ;)

Det er så irriterende når man må passe på omgivelsene sine med BV! :p

Så jeg kan drikke med god samvittighet?;D
var det jeg håpa på;p

Testen din så negativ ut.

Hvor mange dpo er du/når er IKM? Du kan jo drikke før du får positiv test om du føler deg komfortabel med det, sannsynligvis ikke farlig. Jeg lar være å drikke mellom EL og IKM, venter til tr er tilbake før jeg drikker noe, men det er fordi jeg har veldig lyst til å bli gravid nå og er redd for at alkohol i verste fall kan gjøre det vanskelig å bli gravid/vanskelig for egget å feste seg.

Forresten opp på plass 29 på siste oppdatering, fra 42 eller noe sånn i går, så skravlinga ga uttelling, ja! Andre av dere er lenger oppe enn meg, da!

Hvor ofte oppdaterer listen seg? Jeg tenkte du skulle ha passert meg, siden dere skravlet mens jeg lå i armkroken til mannen i hele går ettermiddag. :p

Men jeg ligger fremdeles på 23. plass, og jeg endte på 24. plass i september, så jeg tviler på at det går an for meg å passere 20. plass.....

Go morn :)
No vart d mårran....itj verst å få sov så løng me 3 små ;)
Ha en fin dag,damer :)

Hei. Så at spm mitt ikke var kommet med ;S iik fatter meg ikkw helt på dey her.

uansett. Det som skulle stå var;

må først si sorry for jeg legger disse bildene ut her. For klarte ikkw starte en egentråd.

Uansett. Som dere ser på bildene har jeg to streker, men de er laaaangt fra hverandre. Den ene streker en rett under den blåe tingen ;p

haha. Tok en g.test me ei vennine igår å idag, og ho sa jeg kunne demontere testen for å se bedre ? Er det sant?;s

skal ha en fest ikveld, så skulle jo egentlig drikkw vin. Men ooom jeg er gravid, gjør jeg jo ikke det.
tror ikke jeg er gravid siden det ikke viste i displayet. Dette er sånn billig test fra rimi ;p
Skal ha mensen i disse tider, så har ikke gått langt over tida.

hva ville dere gjort?
Tror dere at jeg kan være gravid? Eller kan drikke å kose meg, siden streken er langt fra den andre å under det blåe? Eller burde jeg ikke drikke?
ps. Så at bildene ikke ble så bra. Så sorry;p

men håper på noen fine svar, fra noen fine damer ;D (pluss noen som har litt mer erfaring enn meg;p)
Æ ser desverre itj nå strek, men bildet va litt uklart på maskin min....:rolleyes:

Søren at vi er hjemme med foreldrene mine i helga da! Rekker ikke å være innom BV uten at noen skal snike og se på hva jeg gjør på! ;)

Idag skal jeg vist blli med broren min på bursdagshopping!
(Han har ikke kvinnfolk enda så han bruker dem tydligvis heller på sin snille,søte søster, haha!)

Så nå skal jeg hoppe en tur i dusjen og stelle meg før resten av huset våkner til liv(utrolig nok sover lillegullet og tantebarnet mitt på 8 fortsatt), bortsett fra faren min som allerede har dratt på jakt da xsmile7

Dere må ha en suuuuper dag jenter!:happy093
Høres ut som en fornuftig bror du har :)
Ha en super dag du å :)

SNOPESYK! Det er lørdag, jeg tror ikke mannen er helt i form, han ligger og sover fortsatt. Jeg burde starte å gjøre fornutfige ting, men jeg har krøpet opp i sofaen med strikketøy og voffsen vår. Jeg skal snart ut i hagen og ordne mer. Snart vinter nå, så da er det greit å gjøre høstavslutningen i hagen.

Fantastisk vær her i dag, håper dere andre har sol dere og. :)

SNOPESYK! Det er lørdag, jeg tror ikke mannen er helt i form, han ligger og sover fortsatt. Jeg burde starte å gjøre fornutfige ting, men jeg har krøpet opp i sofaen med strikketøy og voffsen vår. Jeg skal snart ut i hagen og ordne mer. Snart vinter nå, så da er det greit å gjøre høstavslutningen i hagen.

Fantastisk vær her i dag, håper dere andre har sol dere og. :)
Æ SKA ha godteri ikveill!!! Godt å bærre slapp av litt før man begynne å jobb litt å :)
kos dæ ut i hagen seinar idag da :)
Burde gjort nå fornuftig æ å.....

Vi får besøk idag, så burde kanskja baka litt.....om ei lita stund....:)

Æ SKA ha godteri ikveill!!! Godt å bærre slapp av litt før man begynne å jobb litt å :)
kos dæ ut i hagen seinar idag da :)
Burde gjort nå fornuftig æ å.....

Ja, greit å slappe av litt. Forhåpentligvis nærmer vi oss slutten på livet uten barn, så jeg burde vel nyte det litt. :) Ja, jeg tror det skal gå bra og kose seg i hagen i det fantastiske været vi har her i dag. :)

Testen din så negativ ut.

Hvor mange dpo er du/når er IKM? Du kan jo drikke før du får positiv test om du føler deg komfortabel med det, sannsynligvis ikke farlig. Jeg lar være å drikke mellom EL og IKM, venter til tr er tilbake før jeg drikker noe, men det er fordi jeg har veldig lyst til å bli gravid nå og er redd for at alkohol i verste fall kan gjøre det vanskelig å bli gravid/vanskelig for egget å feste seg.

Hei;d
Hva er dpo? Haha :$

Mensen skulle jeg hatt igår, idag eller imorgen tror jeg. Men tror det er noe kluss, for sist mensen kom sånn 3-4 dager etter jeg pleier å få den, å da varte den dobbelt så lenge. Hae 27 dager syklus og dag 27 er idag. Men som sagt forje mens kom på dag 30 eller 31. Så kanskje syklusrn min har forandra seg? Selvom den alltid har vært regelmessig fra før. Bruker heller ikke prevensjon. Vi bruker hopp av metoden ;p

jeg tror heller ikke jeg er gravid, har ikke noe symptomer, bortsett fra ømme å mørkere pupper, men det pleier jeg alltid få;p
er det og normalt at streken rundt brystvortem blir mørkere gjennom syklusen?

Haha. Off har virkelig ikke peiling;p

Hei;d
Hva er dpo? Haha :$

Mensen skulle jeg hatt igår, idag eller imorgen tror jeg. Men tror det er noe kluss, for sist mensen kom sånn 3-4 dager etter jeg pleier å få den, å da varte den dobbelt så lenge. Hae 27 dager syklus og dag 27 er idag. Men som sagt forje mens kom på dag 30 eller 31. Så kanskje syklusrn min har forandra seg? Selvom den alltid har vært regelmessig fra før. Bruker heller ikke prevensjon. Vi bruker hopp av metoden ;p

jeg tror heller ikke jeg er gravid, har ikke noe symptomer, bortsett fra ømme å mørkere pupper, men det pleier jeg alltid få;p
er det og normalt at streken rundt brystvortem blir mørkere gjennom syklusen?

Haha. Off har virkelig ikke peiling;p

dpo = days past ovulation, altså antall dager etter eggløsning
EL = eggløsning
IKM = ikke kommende mens, altså dagen du forventer neste mens, men du håper den ikke kommer. Derfor ikke kommende.
tr = tante rød eller mensen

Alle forkortelsene finner du i "Våre viktigste tråder" :) På toppen av listen inne på forumet Før svangerskapet.

Jeg pleier ikke å få annerledes brystvorter gjennom syklusen, men alle symptomer kan komme av vanlige endringer i syklusen eller graviditet, så det er vanskelig å vite. Dessuten er det tidlig å ha mange symptomer når man bare er 4 uker på vei, og det er jo så kort man er på vei når mensen skulle ha kommet.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp