**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det skravlekonk for tiden?

Nei, bare det at vi fikk det for oss å komme oss inn på topp 20 (og i alle fall topp 100) sånn siden de frister sånn med fine premier.

Jeg er nr 42 eller noe sånn, så topp 100 er grei, topp 20 er..... mildt sagt utfordrende.

Men jeg liker en utfordring.

Skravlekonk var gøy da, forøvrig. Gleder meg til neste :)

Nei, det er det jo ikke.

Ikke skravlekonk.
Men skravle gjør vi likevel. for å vinne, på en måte, men ikke skravlekonk da. Det er egentlig nesten mer stress enn gøy det. Dette er bare gøy :)

Nei, det er det jo ikke.

Ikke skravlekonk.
Men skravle gjør vi likevel. for å vinne, på en måte, men ikke skravlekonk da. Det er egentlig nesten mer stress enn gøy det. Dette er bare gøy :)
D her e jo kjæmpegøy :)

Nei, bare det at vi fikk det for oss å komme oss inn på topp 20 (og i alle fall topp 100) sånn siden de frister sånn med fine premier.

Jeg er nr 42 eller noe sånn, så topp 100 er grei, topp 20 er..... mildt sagt utfordrende.

Men jeg liker en utfordring.

Skravlekonk var gøy da, forøvrig. Gleder meg til neste :)

Ååå.. skjønner.. Har ikke skjønt dette konkurranseopplegget jeg ;)

Klatre vi itj opp på listan no,så veit itj æ ;)

Hvordan klarer jeg å skrive "skravlekonk var gøy da, gleder meg til neste" i et innlegg og "skravlekonk er mest stress, dette er gøy" i det neste?

Rett og slett fordi jeg i første innlegg tenkte på skravlekonken generelt og det første skravledrøgnet, da vi her inne på FS hadde misforstått reglene, så vi SKRALVET intenst det døgnet.

I andre innlegg tenkte jeg på det andre skravledøgnet, når vi hadde innsett at vi kunne skrive enetaler med et ord i hvert innlegg. Det var jo null sosialt, ikke noe gøy, bare stress, og jeg håper reglene blir annerledes neste gang, slik vi forsto dem frøste skravledøgn var det sosialt og gøy!

Blir faktisk litt irritert når folk på jobb å kjente sei at no e vi no færdi me å få onga...3 stk må no værra nok.....
Koffer sei folk sånt?????:angry5

Hvordan klarer jeg å skrive "skravlekonk var gøy da, gleder meg til neste" i et innlegg og "skravlekonk er mest stress, dette er gøy" i det neste?

Rett og slett fordi jeg i første innlegg tenkte på skravlekonken generelt og det første skravledrøgnet, da vi her inne på FS hadde misforstått reglene, så vi SKRALVET intenst det døgnet.

I andre innlegg tenkte jeg på det andre skravledøgnet, når vi hadde innsett at vi kunne skrive enetaler med et ord i hvert innlegg. Det var jo null sosialt, ikke noe gøy, bare stress, og jeg håper reglene blir annerledes neste gang, slik vi forsto dem frøste skravledøgn var det sosialt og gøy!
Sant,kjedeli når det ikke e nåkka fornuftig som skrives :)

Blir faktisk litt irritert når folk på jobb å kjente sei at no e vi no færdi me å få onga...3 stk må no værra nok.....
Koffer sei folk sånt?????:angry5

Det har da ingen noe med!

Det er de som antok at vi var ferdige også, har jo en av hver.

Og så da???

Det har da ingen noe med!

Det er de som antok at vi var ferdige også, har jo en av hver.

Og så da???
Samme som oss når vi hadd 2 barn, jente å gutt....aill antok at vi va færdi da....ska dokk ha en baby til???Koffer det, dokk har jo jente å gutt no.......

Ingen som har nåkka med det,men folk må jo bland sæ allikevel :mad:

Vi har utdanning,fast jobb,hus å bil me plass t 4 barn,et stabilt godt ekteskap, så vi ska ha et barn til å så e d stopp :) Ingen som har nåkka med kor mang onga vi ska ha,men merke æ blir irritert når folk kommentere kor mang onga vi ska ha.....:p

Få ti unger om dere kan!! Drit i folka!!

Vi får virkelig uansett ikke ti da.

Og har bil med plass til to egentlig (sånn siden de sitter bakovervendt de første årene) og hus med fire soverom, så vi har ikke plass til såååå mange egentlig, må nok uansett ha større bil, men det står nå sin prøve,

Joa, men jeg syns folk skal holde nesen sin i egne saker.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp